73 میلیارد ریال تسهیلات به مرغداریهای قزوین پرداخت شد

73 میلیارد ریال تسهیلات به مرغداریهای قزوین پرداخت شد
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت 73 میلیارد ریال تسهیلات برای بهینه سازی مصرف سوخت در مرغداریهای استان خبر داد.
یوسف جلوخانی اظهارداشت: در راستای اجرای طرح بهینه سازی مصرف سوخت، کاهش مصرف برق، تلفات و استهلاک تجهیزات در سال گذشته 73 میلیارد و 587 میلیون ریال  تسهیلات به 52 مرغداری این استان پرداخت شده است.
وی یادآورشد: این طرح در سه بخش تجهیزات گرمایشی اتوماسیون تهویه و سیستم اتوماتیک هوادهی و بهسازی تاسیسات اجرا شده است.
جلوخانی تصریح کرد: با پیش بینی های انجام شده با اجرای این طرح علاوه بر بهبود راندمان تولید حداقل صرفه جویی 30 درصدی از مصرف سوخت واحدهای مرغداری کاهش یابد.
وی با اشاره به اجرای طرح بهینه سازی مصرف سوخت در واحدهای گاوداری عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح
تعداد 17 نفر از گاوداران شیری استان به مبلغ 11 میلیارد و 947 میلیون ریال تسهیلات برای بهینه سازی مصرف سوخت در واحدها و خرید تجهیزات به منظور مکانیزه کردن واحدها دریافت کرده اند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: در راستای اجرای این طرح برای اولین بار سه واحد گاوداری شیری جمعا به ظرفیت یک هزار و 400 راس برای تامین آب گرم مصرفی به انرژی خورشیدی مجهز شدند.
وی کاهش مصرف سوخت به میزان 50 درصد، کاهش آلودگی زیست محیطی، افزایش بهره وری واحد و کاهش قیمت تمام شده را از مزایای این طرح برشمرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com