700 واحد دامداری صنعتی در خراسان جنوبی فعال است

700 واحد دامداری صنعتی در خراسان جنوبی فعال است
غلامرضا هادربادی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های دامپزشکی استان، با اشاره به افتتاح 255 پروژه در هفته جهادکشاورزی در استان، اظهارداشت: این تعداد پروژه با اعتبار 11 میلیارد و 240 میلیون تومان اجرا شده است.
وی اضافه کرد: از این تعداد 167 پروژه مربوط به آب و خاک، 31 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری، 30 پروژه امور دام و 14 پروژه مربوط به امور باغ بوده است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اشتغالزایی مستقیم این تعداد پروژه را 240 نفر عنوان کرد و گفت: همچنین در راستای اجرای این تعداد پروژه دو هزار و 450 مورد اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد شده است.
به گفته وی با اجرای این تعداد پروژه در سطح استان 15 هزار و 240 خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.
هادربادی با اشاره به فعالیت 700 واحد مرغ گوشتی در استان، تصریح کرد: این واحدهای مرغداری سالانه 24 میلیون قطعه ریزی جوجه دارند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 700 واحد مرغداری در خراسان جنوبی فعالیت دارد، افزود: این واحدها اعم از گاو شیری، پرواربندی و... است.
هادربادی با اشاره به اینکه هم اکنون 20 مجتمع دامداری در حال ساخت در سطح استان وجود دارد، افزود: وجود این واحدهای دامداری بیانگر ضرورت احداث آزمایشگاه تشخیصی دامپزشکی در استان است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در پایان از رشد 60 درصدی اعتبارات این سازمان طی سال گذشته نسبت به سال 89 خبر داد و گفت: اعتبارات این مجموعه از 19 میلیارد تومان در سال 89 به 30 میلیارد تومان در سال گذشته افزایش یافته است
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com