700 تن مرغ تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع شد

700 تن مرغ تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع شد
رئیس سازمان بازرگانی استان از توزیع 700تن مرغ تنظیم بازار به صورت گرم و منجمد از ابتدای اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها در استان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار مهر، نادر میرشکار در جمع خبرنگاران گفت : با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته از طرف این سازمان از ماه‌های گذشته بازار نیاز سنجی و طبق تفاهمنامه ای با مباشرین، مقدار قابل توجهی مرغ خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره‌ سازی شده است.
وی با اشاره به ایجاد شبکه توزیع مرغ منجمد تحت نظارت سازمان بازرگانی ، اظهارداشت: کار توزیع این مرغ ها توسط واحدهای صنفی که دارای تابلوی طرح تنظیم بازار محصولات پروتئینی بودند صورت گرفته است .
رئیس سازمان بازرگانی خراسان جنوبی با بیان اینکه توزیع روزانه مرغ گرم در مراکز عرضه مستقیم همچنان ادامه دارد، بیان داشت: به منظور اثرگذاری بر قیمت مرغ در بازار، در صورت کشش و تقاضای بازار ، توزیع مرغ منجمد نیز ادامه خواهد یافت.
میرشکار ادامه داد: واحد های صنفی مواد پروتئینی استان که متقاضی توزیع مرغ منجمد هستند با مراجعه به اداره توسعه و تنظیم بازار این سازمان و دریافت تابلوی طرح تنظیم بازارمی توانند مرغ منجمد را با قیمت 3000 تومان دریافت و به قیمت 3100تومان به مصرف کنندگان ارائه کنند.
وی از همشهریان خواست با توجه به فعال بودن سامانه ارتباطی  124 بازرگانی استان هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی،کم فروشی،احتکار،عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب را به این شماره اطلاع دهند تا بازرسان سازمان بازرگانی در اسرع وقت موضوع را پیگیری کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com