70 کانون فروش مرغ زنده در سطح شوشتر وجود دارد

70 کانون فروش مرغ زنده در سطح شوشتر وجود دارد

احمدعلی معینی در گفتگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در حال حاضر 70 کانون فروش مرغ زنده در سطح شهرستان شوشتر وجود دارد که فعالیت این کانون‌ها به لحاظ مسائل بهداشتی بسیار نگران کننده است.
رئیس اداره دامپزشکی شوشتر افزود: عرضه و فروش مرغ به صورت زنده باید در سطح شهرستان ممنوع شود و به این منظور باید اطلاع رسانی به مردم برای خودداری از خرید مرغ زنده صورت گیرد.
وی با اشاره به برخوردهایی که با فرشندگان مرغ در شهرستان شوشتر شده است، گفت: تا کنون بیش از 44 واحد غیرمجاز که اقدام به عرضه مرغ زنده می‌کردند، تعطیل شده‌اند اما پس از مدت کوتاهی بار دیگر اقدامات غیرقانونی خود را آغاز کرده‌اند.
وی افزود: واحدهای فروش مرغ زنده هیچ کدام دارای مجوز رسمی برای واحد تجاری خود نیستند و همگی پلمپ شدند ولی با دیگر اقدامات خود را از سر گرفتند.
معینی خاطر‌نشان کرد: با پرورش‌دهندگان مرغ در سطح شهرستان هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا مرغ پرورش داده خود را یکجا به کشتارگاه بفرستند تا با این اقدام، زنده فروشی به صورت دائمی و اساسی برطرف شود.
رئیس اداره دامپزشکی شوشتر خاطر‌نشان کرد: از سال‌‌های گذشته تلاش‌های بسیار زیادی برای مقابله با زنده فروشی در سطح شهرستان شوشتر انجام شده است ولی این مهم هنوز در سطح شوشتر ریشه‌کن نشده است.
وی همچنین درباره مشکلات موجود در کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان شوشتر تصریح کرد: در روزهای اولیه راه‌اندازی این کشتارگاه 14 مورد ایراد اساسی در این کشتارگاه یافت شد که برای رفع آنها با شهرداری مکاتباتی انجام شده است.
 

 
کلمات کلیدی مرغ زنده مرکز توزیع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com