7 هزار تن گوشت قرمز بهداشتی در بازار همدان عرضه شد

7 هزار تن گوشت قرمز بهداشتی در بازار همدان عرضه شد
مدیر کل دامپزشکی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال هفت میلیون و 939 هزار و 484 کیلوگرم گوشت قرمز بهداشتی در بازار استان همدان عرضه شده است.
احمد کریمی مخصوص افزود: در این مدت در هشت کشتارگاه صنعتی گوشت قرمز استان همدان بیش از 32 هزار راس گوسفند و گوساله و گاو و بز کشتار شده است.
وی با بیان اینکه از این میزان بیش از 72 کیلوگرم گوشت قرمز آلوده بوده است، عنوان کرد: این مقدار گوشت آلوده ضبط و معدوم شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون از 55هزار و 624 مورد از اماکن عرضه فرآورده های خام دامی در استان همدان بازدید شده است، اظهار داشت: در این بازرسی ها بیش از 75 هزار کیلوگرم مواد خام دامی غیر قابل مصرف کشف و ضبط و معدوم شده است.
کریمی مخصوص در ادامه عنوان کرد: امسال 53 مورد از مراکز پخش فرآورده های خام دامی استان همدان پلمپ و 84 مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.
مدیرکل دامپزشکی استان همدان در ادامه از عرضه هفت میلیون و 766 هزار و813 قطعه مرغ در بازار همدان خبرداد و گفت: این مقدار گوشت سفید از پنج کشتارگاه در استان همدان به بازار توزیع شده است.
وی اضافه کرد: درهر کشتار گاه صنعتی 18 بازرس شامل دامپزشک، کارشناس و کاردان بهداشت و 13 ناظر ذبح شرعی بر کشتار دام نظارت می کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com