619 میلیارد ریال اعتبار به صنعت طیور اختصاص می‌یابد

619 میلیارد ریال اعتبار به صنعت طیور اختصاص می‌یابد

در سال‌جاری 619 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به صنعت طیور برای سومین بار اختصاص می‌یابد.    
به گزارش خبرنگار ایانا، به نقل از دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی وزارت جهاد کشاورزی در سال‌جاری با اجرای سومین مرحله توزیع استانی 619 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بانک‌های کشاورزی، ملت، صادرات، سپه و رفاه در راستای تسهیلات تمرکز برای افزایش نقدینگی صنعت طیور اختصاص می‌یابد.
بر اساس این گزارش، مبلغ پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به 30 استان کشور و شهرستان جیرفت اختصاص خواهد یافت که سهم اعتباری استان‌های گیلان، فارس و مازندران در این توزیع بیش از دیگر استان‌ها اعلام شده است.
بنا بر این گزارش، اعتبارات بانک کشاورزی 24 میلیارد و 200 میلیون ریال خواهد بود که هشت میلیارد و 300 میلیون ریال آن به استان آذربایجان غربی، 15 میلیارد ریال به استان‌های خراسان شمالی، فارس و همدان (هرکدام پنج میلیارد ریال) و یک میلیارد ریال به استان سمنان اختصاص می‌یابد.
این گزارش می‌افزای: میزان اعتبار بانک ملت 123 میلیارد و 200 میلیون ریال است که 12 میلیارد ریال آن به استان گیلان و 30 میلیارد ریال به استان‌های فارس، کرمانشاه و مازندران اختصاص خواهد یافت.
بر اساس این گزارش بانک صادرات ایران 272 میلیارد ریال اعتبار دریافت خواهد کرد که 19 میلیارد ریال آن را به استان گیلان و 13 میلیارد ریال را به استان مازندران اختصاص خواهد داد.
در این گزارش، اعتبارات بانک سپه 145 میلیارد ریال عنوان شده است که 5/12 میلیارد ریال در استان گیلان و 30 میلیارد ریال به استان‌های فارس، مازندران و همدان توزیع خواهد شد.
بنا بر این گزارش سهم اعتباری بانک رفاه در این تقسیم‌بندی 55 میلیارد ریال خواهد بود که 25 میلیارد ریال آن به استان‌های سه‌گانه خراسان، تهران و گیلان اختصاص خواهد یافت.
در پایان این گزارش آمده است، درحالی‌که اعتبارات اعطایی به بانک صادرات در 29 منطقه توزیع شده، اعتبارات بانک کشاورزی تنها به پنج استان اختصاص یافته است.
گفتنی است، در این گزارش اعتباری از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای استان قزوین پیش‌بینی نشده است.

 
کلمات کلیدی اعتبار
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com