60 درصد مرغداریها و البرز صنعتی هستند

60 درصد مرغداریها و البرز صنعتی هستند
مدیر کل دامپزشکی استان البرز گفت: ساختار دامداریها و مرغداریهای استان البرز به نسبت دیگر نقاط کشور استانداردهای قابل قبولتری دارد و بیش از 60 درصد مرغداریها و دامداریهای ما در استان صنعتی هستند.
دکتر سید اصغر برائی نژاد  عنوان کرد: تولید شیر و تخممرغ در استان البرز از ظرفیت خوبی برخوردار است و ما باید در حوزه تولید فرآوردههای گوشتی هم بهتر ظاهر شویم و این حوزه را توسعه دهیم.
دکترسیداصغر برائینژاد در ادمه گفت: باید به افرادی که میخواهند در حوزه تولید گوشت و پرورش دام سبک سرمایه گذاری کنند کمک کرد و زمینهها را برای آنها فراهم ساخت تا تولید کنندگان به این سمت هدایت شوند.
وی همچنین میزان تولید گوشت قرمز در استان را سالانه 29 هزار تن اعلام کرد و اظهار داشت: در استان سالانه 324 هزار تن شیر، 34 هزار و 500 تن گوشت مرغ و 94 هزار تن تخممرغ تولید میشود.
موقعیت استان البرز در حوزه دامپروری
مدیرکل دامپزشکی استان البرز درباره ظرفیتهای این استان در حوزه دامپروی نیز گفت: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی و منابع آبی و ساختارهای صنعتی موجود در حوزه دامپروری و تولیدات دامی از جایگاه ویژهای در کشور برخوردار است.
وی در ادامه عنوان کرد: ساختار دامداریها و مرغداریهای استان البرز به نسبت دیگر نقاط کشور استانداردهای قابل قبولتری دارد و بیش از 60 درصد مرغداریها و دامداریهای ما در استان صنعتی هستند.
وی افزود: این نشان دهنده این مسئله است که هم تولیدکنندگان استان نگاه ویژهای به  ایجاد تکنولوژی و بهداشت در تولید دارند و هم ساختار موجود این ویژگی را ایجاد کرده است.
برائینژاد گفت: هم اکنون در استان دو کشتارگاه دام  و شش کشتارگاه طیور وجود دارد و همچنین تعداد هفت مرکز بستهبندی نیز فعال هستند.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۱۴

    آقای مدیرکل ، صنعتی و سنتی کیلو چنده ؟!!! اگه راست میگی بگو چند درصد مرغداریهای استان قابلیت اخذ گواهینامه های سلامت را دارند ؟ !!! با کاغذها بازی نکنید . بلکه باید به سلامت تولید توجه داشته باشید . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com