550 میلیارد ریال برای بخش دام و طیور در آذربایجان شرقی اختصاص یافت

550 میلیارد ریال برای بخش دام و طیور در آذربایجان شرقی اختصاص یافت
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: برای طرح های زیر بخش دام و طیور در این استان 550 میلیارد ریال اعتبار سرمایه در گردش اختصاص یافته است.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی این سازمان، کریم مهری اظهارامیدواری کرد: جذب این اعتبارات بتواند بخش بزرگی از مشکلات مراکز تولید مرغ و تخم مرغ در سطح استان را رفع کند.
وی گفت: مسوولان بخش کشاورزی استان در راستای حمایت از تولید باید زمینه اجرای طرح های توسعه را فراهم کنند.
مهری با اشاره به اینکه تمام کارکنان مجموعه، باید با رویکردی ترویجی امور را مدیریت کنند ، افزود: از تمام ظرفیت های موجود در برون رفت از مشکلات موجود به درستی استفاده شده و در حمایت از تولید و تولیدکنندگان بهره گرفته می شود.
وی با اشاره به اهمیت حفظ کاربری و صیانت از اراضی کشاورزی ، گفت: تغییر کاربری های غیرقانونی انجام گرفته بخصوص در حاشیه شهرهای بزرگ استان، به معضلی بزرگ تبدیل شده است.
مهری از مدیران جهادکشاورزی شهرستان ها خواست با استفاده از اهرم های قانونی با جدیت و دقت با این پدیده مقابله کنند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بر توسعه آبیاری تحت فشار و استفاده بهینه از منابع تاکید کرد و افزود: طرح های توسعه در بخش کشاورزی در مناطقی اجرا می شود که منابع آبی مطمئن در دسترس باشد.
وی با اشاره به اهمیت مکانیزاسیون در توسعه بخش زراعی گفت: 30 تا 40 درصد از هزینه های تولید با استفاده از تجهیزات مکانیزه کاهش می یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار امیدواری کرد: با تعامل، همدلی و همکاری دولت و بخش خصوصی، اهداف دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی محقق شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com