51هزارتن مرغ و 25هزارتن گوشت قرمز ذخیره سازی شده است

51هزارتن مرغ و 25هزارتن گوشت قرمز ذخیره سازی شده است
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که نمی توان میزان واردات گندم را در سال جاری افشا کرد، گفت: 51هزارتن مرغ و 25هزارتن گوشت قرمز ذخیره سازی شده است.به عباس قبادی در نشست خبری افزود: مرغ درجه 1 با قیمت 4800 تومان و مرغ درجه 2 با قیمت 4600 تومان از مرغداران خریداری و ذخیره سازی شده است به نحوی که هم اکنون 51 هزار تن ذخیره مرغ وجود دارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: هم اکنون 25 هزار تن ذخیره گوشت قرمز موجود است و در خصوص نهاده های دامی هم چون ذرت، جو، کنجاله و سویا نیز برای یک سال و نیم ذخیره سازی تقویت شده است. به گفته وی حداقل 4 قلم از 9 قلم کالاهای اساسی نیز برای یک سال و نیم آینده ذخیره سازی شده است. وی اظهار داشت: میزان موجودی روغن خام در کشور 2.5 برابر شده است که امید است بتوان کشور را تا سال آینده از لحاظ تامین روغن بیمه کرد.
وی میزان ذخیره شکر را مناسب عنوان کرد وگفت: خرید برنج خارجی نیز صورت گرفته و تا به حال حتی یک کیلو آن نیز به دلیل حمایت از خرید داخلی برنج هنوز وار د نشده و به محض اتمام خرید تضمین برنج این ذخایر وارد کشور خواهد شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از خرید گندم مازاد بر نیاز کشور خبر داد و گفت: امسال دو میلیون و 50 هزار تن خرید تضمینی گندم و هفت هزار تن خرید تضمینی برنج صورت گرفته است. قبادی همچنین در خصوص وضعیت کیفیت نان در کشور گفت: مردم از نمره 100 به کیفیت نان نمره 77 دادند که البته به دلیل آموزش نانوایان در سراسر کشور و اختلاف گندم کیفی با گندم عادی بوده است، ضمن اینکه بعد از هدفمندی یارانه ها میزان مصرف گندم به ده و نیم میلیون تن رسیده که تا قبل از آن 12 میلیون تن بوده است.

 
نظرات شما
  •  

    مرغدار بیچاره گفت : ۹۱/۰۸/۱۷

    51000تن گوشت مرغ ذخیره شده.همین الان هم همه ما بیچاره شدیم چه برسه به روزی که این 51000تن هم پخش بشه.تا کی باید مرغدارهای بیچاره حال خودشون رو توصیف کنند ولی کسی به حرفشون تو جهی نکنه !بابا به خدا قسم به پیر به پیغمبر با این قیمت 3300هم داریم ضرر میدیم آخه تاکی باید ضرر بدیم هر دوره به امید اینکه حداقل بتونیم قسط بانکمون رو بدیم جوجه میریزیم هیچ که قسط رو نمیتونیم بدیم یک عالمه بدهی دیگه هم به قسطهامون اضافه میشه .آخه چرا هیچکسی نیست یه فکری به حال این صنعت بکنه چرا همه شدن دشمن جونی مرغدار !!!!!!!همه به فکر منافع خودشونن
    دوره قبل با 6000تلفات مرغامو فروختم2950در یک مرغداری 15000قطعه ای !به خدا قسم یک سال تمامه دارم ضرر میدم البته فقط حال و روز من اینطور نیست بیشتر همکارهای بیچاره م همین حال و روز رو دارن آخه تاکی چرا همه چیز روز به روز گرون میشه به غیر از مرغ!!!!!!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com