500 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری ذخیره سازی شد

500 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری ذخیره سازی شد

رئیس سازمان بازرگانی چهارمحال و بختیاری از ذخیره سازی 500 تن مرغ منجمد تولید استان در چهار محال و بختیاری برای ماه رمضان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر رئیس سازمان بازرگانی استان در جلسه تنظیم بازار استان از ذخیره سازی 500 تن مرغ منجمد داخلی در سطح استان خبر داد و بیان داشت: این میزان به قیمت دو هزار و 50 تومان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد و البته در صورت نیاز از استانهای دیگر تأمین خواهد شد.
حسن طاهری افزود: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سطح استان به منظور تأمین اقلام اساسی خانوار در ماه مبارک رمضان دایر خواهد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل گرانی میوه در استان وجود واسطه های زیاد در روند خرید میوه است.
رجبعلی صادقی کمبود میادین فروش میوه، عدم توانائی بازار برای خرید از تولیدکنندگان، عدم توانایی بازار در نگهداری میوه و انحصاری بودن میدانهای میوه را از جمله مهمترین عوامل گرانی میوه برشمرد و اظهار داشت: تقویت بخش خصوصی در راستای ایجاد میادین مختلف در سطح استان و ایجاد رقابت در این بازار بهترین راهکار برای کاهش قیمت میوه برای مصرف کنندگان است.
وی تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم کالا، نصب برچسب قیمت بر روی کالاها، صدور فاکتور، حذف واسطه و نظارت دقیق و مستمر در تنظیم بازار نقش بسزائی دارد.

 
کلمات کلیدی ذخيره
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com