500 تن مرغ منجمد در اردبیل ذخیره سازی شد

500 تن مرغ منجمد در اردبیل ذخیره سازی شد
فرماندار اردبیل گفت: به منظور کنترل بازار در ایام ماه مبارک رمضان 500 تن مرغ منجمد و 100 تن گوشت قرمز منجمد در اردبیل ذخیره سازی شده است.
یوسف اکبری ستاد تنظیم بازار اردبیل اظهار داشت: این اقلام همزمان با برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب طرح ضیافت و به مناسبت حلول ایام ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.
به گفته وی به همین منظور ذخیره سازی 13 قلم کالای اساسی از قبیل روغن نباتی، شکر، برنج، محصولات پروتئینی و لبنی نیز ادامه دارد.
فرماندار اردبیل افزود: سازمان بازرگانی و دستگاههای متولی در امر نظارت بر قیمتها و تنظیم بازار باید با برنامه ریزی لازم در جهت تامین و توزیع اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی در تعطیلات تابستانی و بویژه تهیه و ذخیره سازی مواد غذایی اولویت دار مردم در ماه مبارک رمضان اقدام کنند.
وی اضافه کرد: نظارت بر بازار و مقابله با افزایش غیرمتعارف قیمتها باید به عنوان یک استراتژی ضابطه مند، با هدف حمایت از تولید و تامین نیازمندیهای عمومی در خصوص توزیع کالاهای اساسی و نیز مقابله با نوسانات غیرمنطقی در افزایش قیمتها دنبال شود.
اکبری همچنین با اشاره به تشدید نظارت بر بازار در اردبیل تصریح کرد: در طول سه ماهه اول سال جاری بیش از 17 هزار فقره بازرسی با نظارت مستقیم اتحادیه های صنفی و مجامع امور صنفی در اردبیل انجام شده است.
وی عنوان کرد: برغم تشکیل پرونده های صنفی برای بررسی تخلفات انجام یافته، تاکنون بخشهای مختلف صنوف و اهالی کسبه و بازار دراردبیل، جزو منصف ترین قشر در اجرای پروژه عظیم طرح تحول اقتصادی و عامل ثبات در پایداری قیمت کالاهای اساسی بوده اند. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com