50 واحد مرغداری به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

50 واحد مرغداری به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

تحلیل - مسوول اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: با اجرای طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ از آبانماه امسال تاکنون در بروجرد، ‪ ۵۰‬واحد متخلف مرغداری به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
"عبداله موموندی" در گفت و گو با ایرنا افزود: صاحبان این مرغداری‌ها به خاطر عمل نکردن به تعهدات خود در مورد تحویل به موقع مرغ به تعاون روستایی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ، ‪ ۱۱۱‬قرارداد میان این تعاونی و صاحبان مرغداری این شهرستان منعقد شد.
وی اظهار داشت: بر اساس این قراردادها مقرر شد مرغداران دو هزار و ‪۵۴۰‬ تن مرغ مصرفی شهروندان را تحویل این تعاونی دهند.
موموندی گفت: به دلیل تخلف این افراد در اجرای قرار داد، تاکنون تنها بیش از یک هزار و ‪ ۷۶۵‬تن مرغ تحویل گرفته شده است.
مسوول اداره تعاون روستایی بروجرد افزود: این در شرایطی است که این اداره در اجرای طرح ساماندهی مرغ و تخم مرغ، مقادیر زیادی ذرت و سویا به ارزش ‪ ۱۵‬میلیارد و ‪ ۱۹۶‬میلیون ریال با قیمت مصوب دولتی به مرغداران تحویل داده است.
وی بیان کرد: به دلیل عمل نکردن این مرغداریها به تعهدات خود، در حال حاضر قیمت گوشت مرغ گرم در این شهرستان از ‪ ۱۸‬هزار و ‪ ۶۰۰‬ریال به ‪ ۲۱‬هزار ریال افزایش یافته است.
موموندی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت و تامین نیاز شهروندان بویژه در ایام عید نوروز، مرغ منجمد به مقدار کافی و با قیمت مصوب هفده هزار و ‪ ۵۰۰‬ریال در بازار عرضه می‌شود

 
کلمات کلیدی تعزیرات
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com