50 هزار تن مرغ ذخیره سازی می شود

50 هزار تن مرغ ذخیره سازی می شود

رییس اتحادیه مرغداران گوشتی گفت : در راستای هدفمند کردن یارانه ها و بدنبال آن تنظیم بازار و ثبات قیمتها 50هزار تن مرغ ذخیره سازی می شود .
مقدم نیا در گفت و گو با ایسکانیوز گفت : اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها مستلزم توجه بیشتر و حمایت از مصرف کنندگان را می طلبد .
وی در ادامه با توجه به نشست این اتحادیه با مسئولین وزارت بازرگانی گفت : در طی این نشست با اهمیت دادن به مسایل مربوط به حمایت مصرف کنندگان و تولید کافی مرغ در کشور تصمیم به ذخیره سازی این محصول شدند .
مقدم نیا با اشاره به اینکه قیمتهای جهانی در تولید مرغ ثابت نیست گفت : در حال حاضر هیچ قیمتی برای خرید مرغ از تولید کننده مطرح نشده است بلکه زمانی این نرخ مصوب می شود که کاملا این طرح در حال اجرا باشد و طبق قیمتهای جهانی دان ،ذرت و نهادههای دامی تصمیمی برای نرخ فروش مرغ جهت ذخیره سازی اعلام می شود .
وی در خصوص واگذاری امور تصدی تولید مرغ به بخش خصوصی گفت : بخش خصوصی توانایی تولید مناسب جهت مصرف روزانه و ذخیره مرغ را دارد و در شرایط مناسب با اوضاع تولید هر حمایتی را به عهده می گیرند .
به گفته مقدم نیا واگذاری امور تولید و ذخیره سازی به بخش تعاون نظم در وضعیت تولید و قیمتها را به دنبال دارد چون با در نظر گرفتن تمام جوانب تولید ،هم در جهت حمایت از بخش تولید و هم در حمایت از مصرف کننده بدون هیچ مشکلی این امور با پویایی خاص به سرانجام می رسد

 
کلمات کلیدی ذخيره
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com