480 هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های ایلام توزیع شد

480 هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های ایلام توزیع شد

 مدیر جهاد کشاورزی ایلام گفت: 480 هزار قطعه جوجه در مرغداری‌های ایلام توزیع شد.نریمان نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این تعداد جوجه طی بهمن‌ماه جاری در مرغداری‌های فعال ایلام توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه در شهرستان ایلام تعداد 37 واحد فعال مرغداری گوشتی وجود دارد که در هر دوره سه تا چهار ماهه بیش از 480 هزار قطعه جوجه‌ریزی می‌شود، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود طی گذشت 55 روز از توزیع جوجه‌ریزی در مرغداری‌های ایلام 965 تن گوشت سفید مرغ در ایلام تولید شود. 
نوروزی تصریح کرد: گوشت مرغ تولید شده در شهرستان ایلام علاوه بر تامین بازار داخلی، مازاد آن به دیگر مناطق استان‌ حمل می‌شود. 
مدیر جهاد کشاورزی ایلام گفت: این دستگاه اجرایی برای افزایش تولید گوشت مرغ و دیگر فرآورده‌های دامی برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است که این برنامه‌ها در طول سال جاری با همکاری بهره‌برداران، تولیدکنندگان و پرورش دهندگان در تمام مناطق ایلام اجرایی می‌شود. 
وی با اشاره به اینکه امسال نیز 691 هزار لیتر سوخت به صورت حواله‌ای در اختیار مرغداری‌های شهرستان ایلام قرار گرفته است،‌تصریح کرد: این اقدام در راستای ارائه خدمات مطلوب به مرغداری‌های استان ایلام و حمایت از آنها صورت گرفته است. 
مدیر جهاد کشاورزی ایلام گفت: ایلام به لحاظ شرایط آب و هوایی و اقلیمی دارای ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعت دامپروری است. 
استان ایلام در مجموع دارای 3 میلیون راس دام سبک و سنگین است. 

 

 
کلمات کلیدی توزیع جوجه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com