40 هزار قطعه به ظرفیت مرغداریهای بستک افزوده شد

40 هزار قطعه به ظرفیت مرغداریهای بستک افزوده شد
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با بهره  برداری از 2 واحد مرغداری در بستک، 40 هزار قطعه در هر دوره به ظرفیت مرغداریهای این شهرستان افزوده شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، مهندس "محمد قریشی"، مجموع اعتبار هزینه شده برای این 2 مرغداری را 750 میلیون تومان ذکر و اضافه کرد: بیش از نیمی از میزان اعتبار هزینه شده مربوط به سهم آورده و مابقی از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است.
وی اظهار داشت: با بهره برداری از این 2 واحد مرغداری، مجموع مرغداریهای شهرستان به 62 واحد با ظرفیت تولید  7800 تن  گوشت سفید رسید که علاوه بر تامین نیاز شهرستان به استانهای همجوار نیز ارسال می شود.
 
نظرات شما
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۰/۱۱/۱۸

    نصف 750 میلیون تومان میشود 375 میلیون تومان که با نرخ 14 درصدو زمان باز پرداخت 5 ساله هرسال این دو مرغداری در صورت نداشتن دیر کرد باید چیزی حدود 110 میلیون تومان قسط بپردازند و این دو حداکثردر شرایط ایده ال توان تولید500 تن مرغ در سال را خواهند داشت که در بهترین حالت سال جاری در مرغ کیلویی 200 تومان برای مرغدار میماند آنهم نه همه دوره ها که میشود 100 میلیون تومان عجب سرمایه گذاری پر سودی ورود شما عزیزان را به جمع ورشکستگان تبریک می گویم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com