23 هزار تن شیر خشک در انبارهای گمرک جا خوش کرده است

23 هزار تن شیر خشک در انبارهای گمرک جا خوش کرده است
حسن علیدوستی در جمع فعالان اقتصادی لرستان تأکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی مخالف ورود موقت این نوع کالاهاست به طوری که هم اکنون 23 هزار تن شیرخشک در انبارها مانده و باید تصمیم منطقی در این رابطه اتخاذ شود.
وی با بیان اینکه در نظارت روی کالاهای ورود موقت بحث مفصلی با وزارت جهاد کشاورزی داریم، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی می‌گوید باید در ورود موقت اظهارنظر کنم در حالی که از لحاظ قانونی این وزارتخانه صلاحیت اظهارنظر و ارائه مجوز در رابطه با کالای ورود موقت را ندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت هم با ما هم‌نظر است.
وی با بیان اینکه در مورد اقلام خوراکی از نظر جهاد کشاورزی استفاده می‌کنیم، ادامه داد: در مورد کالاهایی نظیر پاکت‌های بسته‌بندی، ‌اصراری به نظر جهاد کشاورزی نیست.
مدیر کل دفتر صادرات گمرک ایران با تأکید بر اینکه درباره کالاهای ورود موقت اختلاف نظر بین دستگاه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: از نظر قانونی نیاز به مجوز سازمان‌های مربطه در مورد کالاهای ورود موقت نیست. علیدوستی با تأکید بر اینکه همه ما مجموعه یک دولت هستیم و چنانچه نظر وزارت جهاد کشاورزی منطقی باشد نمی‌توانیم آن را رد کنیم، ‌افزود: در حال مذاکره با وزارت جهاد کشاورزی هستیم و نمی‌شود حرف منطقی آنها را نادیده گرفت. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com