1‌237 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

1‌237 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

فارس - محمدتقی رئیسی در شهرکرد‌ گفت: از این میزان گوشت در نقاط مختلف استان که به مناسبت ماه مبارک رمضان و تامین نیاز مردم توزیع شد 950 تن مرغ منجمد شده و 227 تن نیز ‌گوشت قرمز برزیلی وارداتی است.
معاون پشتیبانی امور دام جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: قیمت هر کیلو مرغ منجمد توزیع شده به صورت تعاونی و هر کیلو 2 هزار و 50 تومان اعلام شده است.
وی تصریح کرد: گوشت قرمز نیز به قیمت تعاونی 5 هزار و 400 تومان به مردم در نقاط مختلف استان عرضه می‌شود.
به گفته وی حدود 770 تن از 950 تن مرغ منجمد توزیع شده در چهارمحال و بختیاری، در همین استان تولید و منجمد شده است.
وی همچنین به حمایت‌های سازمان جهاد کشاورزی از مرغداران اشاره کرد و گفت: برای حمایت از مرغداران سازمان جهار کشاورزی طی پنج ماهه اول امسال، 12 هزار و 763 تن جو و ذرت را برای تغذیه مرغ در اختیار مرغداران قرار داد تا بتوانند محصولی با کیفیت بالا در استان تولید کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم از مرغ منجمد، کمتر مرغ گرم در استان توزیع می‌شود و به همین دلیل قیمت مرغ گرم در استان افزایش نداشته است.
به گفته وی، در چهارمحال و بختیاری محدودیتی برای عرضه گوشت مرغ وجود ندارد و توزیع به مقدار تقاضای مردم در حال انجام است.
رئیسی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان شهروندان با توجه به تدابیر اتخاذ شده، برای تامین گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز خود، مشکلی نخواهند داشت.
وی اضافه کرد: پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز از سوی سازمان جهاد کشاورزی اقدامات لازم برای خریداری و ذخیره مرغ منجمد انجام خواهد شد و به میزان مورد نیاز مردم این استان تا پایان سال گوشت لازم تامین شده تا مردم با مشکلی در این راستا مواجه نشوند.

 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com