175 مرکز فروش مرغ‌زنده در کرمانشاه پلمب و تعطیل شده‌است

175 مرکز فروش مرغ‌زنده در کرمانشاه پلمب و تعطیل شده‌است

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مرغ‌های زنده غیربهداشتی از سطح شهر، 175 مرکز فروش و عرضه مرغ زنده شناسایی و پلمب شده‌است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر "خلیل عبدی" افزود: طی 3 ماه آخر سال گذشته با توجه به تهدید بهداشت عمومی توسط مراکز عرضه و فروش مرغ زنده، اکیپ‌های فعال دامپزشکی استان موفق شدند 175 واحد عرضه را شناسایی کنند و در این خصوص 38 نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
او گفت: در این طرح که طی سال جاری نیز کماکان ادامه دارد، همه وسایل و ابزار توزیع کنندگان ضبط خواهد شد که در این راستا تا کنون بیش از 57 دستگاه پرکن، 318 قفس و 120 خونگیر توسط اکیپ‌های دامپزشکی شهرستان کرمانشاه ضبط شده‌است و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه تعداد مرغ‌های ضبط و معدوم شده را 2227 قطعه اعلام کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های طرح اخیر معدوم‌سازی مرغ های زنده غیربهداشتی به دلیل نداشتن هویت بهداشتی است که این مهم توسط اکیپ‌های فعال سطح شهر کرمانشاه و در محل ضبط مرغ‌های زنده فاقد گواهی بهداشتی صورت می‌گیرد.
وی در پایان ضمن تشکر از همراهی اجرائیات شهرداری کرمانشاه، نیروی انتظامی و نیروهای بسیج، از شهروندان کرمانشاهی خواست ضمن همراهی و همکاری با اکیپ‌های فعال سطح شهر، هر گونه فروش و عرضه مرغ زنده را با شماره تلفن های 8358864-8358974-7246325 در میان بگذارند.

 
کلمات کلیدی ممنوع تعطیل تعطیل
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com