1500 تن مرغ برای ایام پایانی سال در مازندران توزیع می‌شود

1500 تن مرغ برای ایام پایانی سال در مازندران توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در جلسه شورای کنترل و نظارت اظهار داشت: ‌به منظور تأمین و رفع نیاز کالاهای اساسی شهروندان در ایام پایان سال مرغ، روغن نباتی، شکر و برنج برای تنظیم بازار در سراسر استان توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: مقدار یک هزار و 500 تن مرغ، 440 تن روغن نباتی، 427 تن قند و شکر و برنج تنظیم بازاری در ایام پایانی سال از طریق نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و مراکز معتبر برای رفاه شهروندان توزیع می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی مازندران افزود: به منظور تسهیل امر خرید مردم در این ایام در تمامی شهرها مراکز عرضه مستقیم کالا ایجاد که از روز گذشته در پنج شهرستان جویبار، رامسر، محمود آباد و نکا شروع به فعالیت کردند.
وفایی‌نژاد افزود: این نمایشگاه در هفت شهرستان توسط مجامع امور صنفی با توزیع کالاهایی نظیر پوشاک، کیف، کفش، گوشت مرغ و قرمز، حبوبات، آجیل و میوه و مرکبات عرضه می‌شود.
وی از حضور دائمی بازرسان این سازمان در طی این مدت در سطح بازار استان و نمایشگاه‌ها خبر داد و گفت: تلفن 124ستاد خبری ادارات بازرگانی شهرستان‌ها آماده دریافت گزارش‌های مردمی در مورد انواع تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و احتکار است.
رئیس سازمان بازرگانی مازندران در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده کاستی نحوه خدمات وفروش کالا می‌توانند به بازرسان مستقر در همان مکان مراجعه کنند
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com