150 تن گوشت مرغ منجمد در دامغان توزیع می‌شود

150 تن گوشت مرغ منجمد در دامغان توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان دامغان اعلام کرد: بیش از 150 تن گوشت مرغ منجمد در دامغان با هدف تنظیم بازار توزیع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، همایون منصوری در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان که در فرمانداری و با حضور اعضا تشکیل شد، افزود: به منظور کاهش قیمت گوشت مرغ در شهرستان دامغان با پیگیری‌های صورت گرفته در روزهای آینده 150 تن گوشت مرغ منجمد با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در سطح این شهرستان توزیع خواهد شد.
وی افزود: با توجه به تعطیلات چند روزه اخیر زمینه افزایش قیمت گوشت مرغ تا حد بالایی در این شهرستان به وجود آمد که موجبات نارضایتی مردم را به همراه داشته است.
منصوری خاطرنشان کرد: در شهرستان دامغان، کمبود در گوشت قرمز نداریم و در این زمینه قیمت این فرآورده دامی نسبت به شهرهای دیگر استان اختلاف چندانی ندارد.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان دامغان ادامه داد: در پی افزایش بی‌رویه قیمت گوشت مرغ در شهرستان دامغان، با نظارت و بازرسی صورت گرفته از سوی مدیریت بازرگانی شهرستان دامغان از واحدهای صنفی توزیع‌کننده گوشت مرغ پنج متخلف در این زمینه شناسایی و پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: در سطح شهرستان دامغان، 25 واحد توزیع‌کننده گوشت مرغ وجود دارد که روزانه بر نحوه توزیع و فروش آن از از سوی اداره بازرگانی نظارت صورت می‌گیرد.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان دامغان گفت: در شهرستان دامغان ماهانه حدود 60 هزار تن مرغ کشتار می‌شود.
در این جلسه همچنین مسئولان دامپزشکی، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و مجامع امور صنفی هر یک به ارائه برنامه‌های دستگاه‌های خود در رابطه با نحوه توزیع و نظارت اقلام مصرفی مردم در روزهای پایان سال و اقدامات صورت گرفته پرداختند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com