146 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی پرداخت شد

146 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران خراسان جنوبی پرداخت شد
مدیرصندوق بیمه جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت 146 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران استان در سال زراعی امسال خبر داد.
جواد غنچه با اشاره به اینکه پراخت غرامت از مهرماه سال گذشته تا مهر ماه سال جاری محاسبه می شود، اظهارداشت: طی این مدت 146 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و دامداران استان پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: از این مبلغ 63 میلیارد ریال در بخش زراعت، 29 میلیارد ریال در بخش دام سبک و سنگین و 33 میلیارد ریال در بخش طیور به کشاورزان استان پرداخت شده است.
به گفته وی همچنین از محل این صندوق در سال زراعی جاری 21 میلیارد ریال برای باغات استان و 117 میلیون ریال به مراتع استان پرداخت شده است.
غنچه با اشاره به اینکه در این  مدت 51 هزار فقره پرونده غرامت به کشاورزان پرداخت شده است، افزود: غرامت مربوطه به حساب خسارت دیدگان در بخش های دام  و طیو و اراضی استان پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 22 هزار و 800 هکتار محصولات باغی استان تحت پوشش بیمه قرار دارد، بیان کرد: محصولات باغی بیمه شده استان بیشتر پنبه، زرشک و زعفران هستند.
وی محصولات زراعی بیمه شده زیر کشت استان را گندم و جو اعلام کرد.
مدیرصندوق بیمه جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم اکنون 388 هزار راس دام سبک در استان بیمه هستند، افزود: همچنین 12 میلیون قطعه مرغ گوشتی نیز در استان تحت پوشش بیمه قرار دارد.
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com