1300 تن مرغ منجمد در جنوب کرمان توزیع می شود

1300 تن مرغ منجمد در جنوب کرمان توزیع می شود
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان گفت: توزیع یکهزار و 300 تن مرغ منجمد در قالب طرح ضیافت در دست انجام است و تا پایان ماه مبارک رمضان در این منطقه ادامه دارد.
ابراهیم بصیریان افزود: با توجه به آمارهای ارایه شده که 55 هزار تن مرغ منجمد و 10 هزار تن گوشت قرمز در سطح کشور ذخیره سازی شده لذا در راستای تنظیم بازار گوشت و مرغ منجمد اقدامات لازم انجام شده است.
وی با بیان این مطلب که هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز وجود ندارد تصریح کرد: این اقلام به میزان کافی در منطقه ذخیره سازی شده و هیچ محدودیتی در زمینه توزیع آن نداریم.
وی گفت: هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه با قیمت 45 هزار ریال توزیع می‌شود.
بصیریان خاطرنشان کرد: از تمام عاملان توزیع، مراکز عمده مصرف، فروشگاه‎های رفاه و فرهنگیان، تعاونی‎های مصرف اتکا و امکان، مراکز نظامی و انتظامی، شبکه‎های بهداشت و درمان و دانشگاه‎ها در جنوب کرمان درخواست می‎شود با مراجعه به واحد فروش این شرکت نسبت به تامین نیاز خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مرکزی این شرکت واقع در جیرفت، خیابان آزادی، کوچه شماره سه، شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان مراجعه کنند.
شرکت پیشتیبانی امور دام جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، منوجان و قلعه گنج را زیر پوشش دارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com