124 میلیون دز واکسن به طیور استان کرمانشاه تزریق شد

124 میلیون دز واکسن به طیور استان کرمانشاه تزریق شد

خبرگزاری مهر- رئیس اداره بهداشت و مبارزه با بیماریهای طیور دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: طی 9 ماهه اخیر بیش از 124 میلیون و 208 هزار دز واکسن به طیور صنعتی و سنتی استان تزریق شده است.
به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، خلیل عبدی در جمع خبرنگاران اظهارداشت:کلیه مرغداری های نیمچه گوشتی، مادرگوشتی، مادر تخمگذار، تخمگذار تجاری و مرغهای بومی استان ظرف نه ماهه اخیر علیه بیماریهای برونشیت، نیوکاسل، آنفلوانزا، گامبورو، پاسنولوز، کریزا و ... واکسینه شده اند.
وی در ادامه با اشاره به مراقبت های فعال و غیر فعال اداره بهداشت و مبارزه با بیماریهای طیور دامپزشکی کرمانشاه گفت: طی این مدت هفت هزارو394 مورد مراقبت فعال و غیرفعال در خصوص واحدهای صنعتی، روستاها و مراکز عرضه پرندگان، زیستگاه ها و کشتارگاه های طیور توسط بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی استان انجام شده است.
وی سپس میزان ماده ضد عفونی استفاده شده جهت ضد عفونی کشتارگاه های صنعتی طیور را چهارهزارو64 لیتر اعلام و اظهارداشت: در این راستا بیش از یک میلیون و 532 هزار و 497 متر مربع از فضای کشتارگاه ها و لوازم حمل مرغ و همچنین چهارهزارو919 خودرو ضد عفونی شده است.
وی در ادامه تعداد کلاسهای آموزشی برگزار شده را 33 کلاس با شرکت بیش از هزارو81 نفر اعلام کرد.

 
کلمات کلیدی توزیع واکسن کرمانشاه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com