11 هزار تخم مرغ شکسته در ورامین کشف و معدوم شد

11 هزار تخم مرغ شکسته در ورامین کشف و معدوم شد
مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از کشف و معدوم تعدد ۱۱ هزار و ۷۰۰ عدد تخم مرغ شکسته در شهرستان ورامین خبر داد.
جمشید حاتمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر عرضه و فروش تخم مرغ شکسته توسط یک واحد صنفی واقع در منطقه شهرک مدرس، بازرسین این اداره طی هماهنگی و دستور ریاست شعبه یکم تعزیرات حکومتی و با همکاری مأموران پلیس آگاهی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان سریعاً به واحد فوق مراجعه کرده که پس از بازرسی موفق به کشف تعداد ۶۵کارتن تخم مرغ شکسته شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده به ارزش ۱۳میلیون ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و با همانگی اداره دامپزشکی شهرستان تخم مرغها در محل کشتارگاه معدوم شد.
وی بیان داشت: تخم مرغ نقش مهمی در سلامتی انسان دارد، لذا تخم مرغهای شکسته به دلیل نفوذ هوا سریع آلوده شده که غیر قابل مصرف هستند، هموطنان باید از مصرف تخم مرغهای شکسته و تاریخ مصرف گذشته خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد فوق بلافاصله مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ستاد خبری تماس حاصل کرده و مراتب را به اطلاع بازرسان برسانند.
کشف 27 هزار و 640 کیلو گرم نبات غیر بهداشتی در شهرستان ورامین
مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین همچنین از کشف و پلمب یک کارخانه تولیدی غیر بهداشتی و غیر مجاز انواع نبات در سطح شهرستان خبر داد.
وی گفت: بازرسان مجرب این اداره طی تحقیقات میدانی فراوان موفق به کشف یک کارخانه تولیدی غیر بهداشتی نبات در منطقه خیرآباد جنوبی شدند که در ادامه بازرسی و طی هماهنگی با ریاست شعبه یکم تعزیرات حکومتی شهرستان و با همکاری مأموران پلیس آگاهی و همچنین کارشناسان شبکه بهداشت و درمان  به واحد فوق مراجعه و طی بازرسی موفق به کشف مقدار 27 و 640کیلوگرم انواع نبات سفید، رنگی و چوبی با برند توحید شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده به ارزش 442میلیون و 240هزار ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و واحد فوق نیز پلمپ شد.
حاتمی اضافه کرد: برخی از افراد سود جو اقدام به تولید کالاهای غیربهداشتی در محیط های آلوده و غیر مجاز می کنند که سلامت افراد جامعه را تهدید می کنند.
وی از مردم خواست از خرید و مصرف مواد غذایی فاقد بسته بندی و تاریخ مصرف گذشته که به صورت فله بفروش می رسد، جداً خود داری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تردد مشکوک و یا بارگیری در ساعات غیر معمول و احتمال تولید کالای تقلبی و غیر بهداشتی بلافاصله مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ستاد خبری اداره منعکس کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com