10 هزار تن مرغ به قیمت 7 هزار تومان ذخیره‌سازی شد

10 هزار تن مرغ به قیمت 7 هزار تومان ذخیره‌سازی شد
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: از هفته دوم فروردین تاکنون 10 هزار تن مرغ با قیمت 6500 تا 7 هزار تومان خریداری و ذخیره شده است.
عباس والوزی در گفت و گو با خبرگزاری فارس درمورد ذخیره‌سازی گوشت مرغ گفت: از هفته دوم فروردین با کاهش قیمت‌ها شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی خود را برای ذخیره‌سازی این محصول اعلام و امکان خرید توسط شرکت‌های پشتیبانی در استان‌های مختلف کشور را فراهم کرد.
وی با بیان اینکه عرضه مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام بستگی به تمایل تولیدکننده دارد، افزود: تا امروز حدود 10 هزار تن گوشت مرغ ذخیره شده است.
والوزی ادامه داد: قیمت مرغ خریداری شده از تولیدکنندگان براساس قیمت مصوب و بر حسب کیفیت بین 6500 تا 7000 تومان است. با قیمت مذکور تولیدکننده به هیچ عنوان متضرر نمی‌شود و تمام هزینه‌ها و حاشیه سودشان تأمین می‌شود.
معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه این شرکت آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد بازار را به هر میزان دارد، گفت: هدف اصلی از ذخیره‌سازی ایجاد تعادل در قیمت‌ها و جلوگیری از ضرر و زیان به تولیدکننده و مصرف‌کننده است و مرغ‌های خریداری شده تا وزن یک کیلو و 800 گرم است.
وی درمورد ذخیره‌سازی تخم‌مرغ اظهار داشت: تاکنون شرکت پشتیبانی امور دام در این مورد برنامه‌ای نداشته، ضمن اینکه از این امکان و آمادگی برخوردار است.
والوزی تصریح کرد: بخشی از مرغ ذخیره شده صادر می‌شود، بنابراین هدف‌گذاری برای خرید، ذخیره‌سازی و انجماد مرغ براساس وزن تا یک کیلو و 800 گرم است.
 
نظرات شما
  •  

    حميد.م گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    واقعا از شركت پشتيباني تشكر ميكنم
    در قم مرغ توسط پشتيباني به قيمت ٤٠٠٠ تومان خريد ميشود و به جاي آن ذرت با قيمت ٥٠ تومان بالاتر از في بازار تحويل ميشود همچنين ده درصد پول هم شش ماه ديگر پرداخت ميشود
    اين ميشود پشتيباني؟؟؟؟

    پاسخ...
  •  

    کامران. گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    نمی دونم این پشتیبانی کجا مرغ رو ۷۰۰۰ می خره بگن ماهم بريم بهشون بدیم...آخه تو سبزوار مرغ رو زنده 200 بالاترباشرایط و کرایه با خود مرغدار می خره ...ذرت و سویا ۱ ماه بعد با فی بالاتر از بازار ميده .قیمت مرغ پشتیبانی 4200 می خره این وسط ما بقي کجا ميره خدا می دونه

    پاسخ...
  •  

    علی از ساری گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    آقای والوزی انشاله که دروغ نمی گوید مرغ زنده را از مرغدار بیچاره کلیویی 3500تومان خرید کردید چطوری مرغ کشتار خرید شما میشود6500تا 7000هزار تومان ببخشید یا تولیدکننده را....فرض کردید یا شما و دلالان این بخش حساب کتاب و هزینه را به ذمه خودتان محاسبه می کنید که خدای ناکرده متضرر نشوید !!!!!!

    پاسخ...
  •  

    علی از ساری گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    معاون بازرگانی پشتیبانی امور دام از جسارت شما باید با لوح تقدیر تشکر کرد که خیلی راحت و بی پروا دروغ به این بزرگی تحویل جامعه می دهید از تولید کننده به چه قیمتی مرغ را خرید کردید !!!!!!!

    پاسخ...
  •  

    kamran گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    اخه کدوم مرغدار احمقی جوجه 2000 تومانی میخره و مرغ 1800گرمی تحویل شما میده.بعدشم شما سود خودتون رو تو این قیمت دیدید نه مرغدار رو.

    پاسخ...
  •  

    شهرام مرادی گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    یه سری آدم دز........ جم شدن اسم خودشونو گذاشتن پشتیبان......
    وزیر باید استیضاح بشه...... مملکت رو به فساد کشیدن

    پاسخ...
  •  

    نوری گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    دقیقا امور دام شرکتی که از خودش و جهاد پشتیبانی میکنه و پول سرشارو وارد جیب خوداشون میکنن ذرت و سویا رو اگه خیلی خوش قول باشن 6 ماه دیگه میدن اون هم با قیمت بالاتر از بازار ولی ما مرغدارها حقمونه بدون تعارف میگم چون شعور اقتصادی نداریم و عادت کردیم به تو سری خوردن و التماس کردن تا با هم متحد نشیم همین اشو همین کاسه از این به بعد لطفا غرغر هم نکنین هر وقت شعور اقتصادی پیدا کردیم روی خوش تو زندگی میبینیم

    پاسخ...
  •  

    فرزان گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    اين قيمتى كه پشتيبانى خريد كرده از مرغدار نبوده بهتر است قيمت مرغ زنده كه 4200 عرفى خريدارى شده كه بجاى پول هم نهاده با قيمت بالاتر به مرغدار داده را اعلام كند و اما پشتيبانى توسط عده اى دلال و كشتارگاه با زِد و بند هايى كه با هم دارند مرغ را زير قيمت خريدارى مى كند و اين جا است كه باز هم تمام ضررها بر دوش توليدكننده است و سودش عايد دلالان غيور و زحمتكش كشتارگاه ها و خود پشتيبانى و ديگر دوستان مى باشد و اما بهترين خدمت به توليد از بين بردن خود پشتيبانى است كه باعث تمام بدبختى مرغداران مى باشد ،

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    مجید گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    اینها همه دزد و دروغ گو هستن.خودشون 7000 میفروشن.من 30000 تا مرغمو رو 4200 خریدن.مفت خورو ا حرامشون باشه.جوجه 2000 ریختیم .مرغم 4200 بعدم میگن تولید کنندکون ضرر نکرده

    پاسخ...
  •  

    رضا گفت : ۹۴/۰۱/۳۱

    ممنون سازمان پشتیبانی

    پاسخ...
  •  

    علی از ساری گفت : ۹۴/۰۲/۰۲

    از مدیر مسول سایت I.T.Pجناب آقای حسینی و همکاران گرانقدرشان تشکر میکنم که بدون پروا و با شجاعت نظرات تولیید کنندگان ، این قشر زحمت کش و زیان دیده را در سایت مذکور درج می کنند امیدوارم در تمام مراحل کاری و زندگیتان موفق و سربلند باشید با کمال تشکر .

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com