10 مرکز پخش تخم‌مرغ در اراک برپا شد

10 مرکز پخش تخم‌مرغ در اراک برپا شد
رئیس سازمان بازرگانی استان مرکزی از راه‌اندازی 10 مرکز عرضه تخم‌مرغ به قیمت 24 هزار ریال در اراک خبر داد.
‌اصغر عالیخانی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به عدم عرضه تخم‌مرغ از سوی برخی از واحدهای تولیدی در سطح استان طی روزهای اخیر، با راه‌اندازی 10 مرکز توزیع تخم مرغ به قیمت مصوب 24 هزار ریال آرامش بر بازار این کالا حاکم خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به نیاز همشهریان به مصرف تخم‌مرغ در این ایام با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نمایشگاه طرح ضیافت، تخم‌مرغ به قیمت هر کیلو گرم 22هزار ریال عرضه می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی استان مرکزی خاطر نشان کرد: میزان سرانه مصرف تخم مرغ در شهر اراک پنج تن است، در حالی که اخیرا روزانه 10 تن تخم مرغ در سطح شهر اراک و نمایشگاه طرح ضیافت توزیع شده است.
عالیخانی در ادامه با بیان اینکه سازمان بازرگانی در ماه رمضان طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: سازمان بازرگانی در این طرح هم در تامین اقلام اساسی مورد تقاضای مردم فعال است و هم در بحث برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت و هم در بحث کنترل و نظارت حضوری فعالیت خواهد داشت.
وی ادامه داد: سازمان بازرگانی بنا دارد در این طرح شرایط را به گونه‌ای فراهم کند تا مردم استان مرکزی به ویژه روزه داران در تهیه مایحتاج اساسی این ماه با مشکلی روبه‌رو نشود، به همین منظور با برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت در سطح استان مرکزی و شهر اراک تدابیری اندیشیده شده است که هم استانی‌های عزیز بتوانند اقلام مورد نیاز در سبد خانوار را با سهل‌ترین شرایط و با 10 تا 15 درصد پایین‌تر از قیمت‌های موجود در سطح بازار تهیه کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com