گردهمایی Ross ترکیه ، خاورمیانه و افریقا

 گردهمایی Ross ترکیه ، خاورمیانه و افریقا

افریقای جنوبی – افریقای جنوبی بزرگترین بازار مرغداری قاره افریقا را دارد. قاره افریقا با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت ، 4 کیلوگرم مصرف سرانه دارد؛ یعنی تقریبا یک سوم متوسط مصرف سرانه جهان .  به همین ترتیب توزیع کنندگان Ross کیپ تاون را به عنوان مکانی مناسب برای برگزاری گردهمایی دانستند و به بررسی موقعیت منطقه ای بازار پرداختند .
این گردهمایی در ابتدا با بررسی عملکرد Aviagen و رشد و سرمایه گذاری های انجام شده در بازارهای بزرگ جهان آغاز شد . ارزیابی رشد جمعیت همراه با رشد مصرف و تقاضا برای طیور در ترکیه ، خاورمیانه ، و افریقا به همراه سرمایه گذاری های انجام شده در منطقه همگی در رشد و شکوفایی صنعت و رقابت با فراورده های وارداتی مؤثر بوده است . علیرغم آنکه بهای گوشت مرغ از سال 2007 به طور مداوم رو به افزایش بوده اما همچنان در بازار گوشت به عنوان گوشت قیمت مناسب شناخته می شود .
انجام برنامه های منظم واکسیناسیون طیور و تدابیر خوب برای حفظ سلامت طیور به همراه حفظ استانداردهای آزمایشگاهی در این منطقه منجر به حفظ سطح تولیدات گشته است .
روز دوم همایش به بررسی عمیق بازار خاورمیانه و افریقا و تولید ، مصرف و تجارت در کشورهای مختلف این مناطق پرداخته شد . سپس توجه همگان به جزئیات بازار Aviagen در کشورهای مختلف این مناطق مثل زامبیا، عربستان سعودی، عراق، ایران و ترکیه معطوف شد .
آقای John Maguire مدیر فروش Ross در خاورمیانه و افریقا اذعان داشت : " این یک گردهمایی مهم سالانه برای توزیع کنندگان Ross در منطقه محسوب می گردد که در آن به بررسی عملکرد و تولیدات در منطقهٔ خاورمیانه ، ترکیه و آفریقا می پردازیم و تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک می گذاریم ."

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com