کانادا و سرمایه گذاری در بخش تولید دانه های خوراکی

 کانادا و سرمایه گذاری در بخش تولید دانه های خوراکی
به منظور حمایت از صنعت دانه های خوراکی و کمک به این صنعت برای دسترسی به بازار بین الملل ، وزیر کشاورزی کانادا آقای Gerry Ritz 4 / 1 میلیون دلار در دو پروژه به سرپرستی "انجمن دانه های خوراکی کانادا" سرمایه گذاری کرد.
به منظور پشتیبانی از کشاورزان و نشان دادن اینکه محصولات به صورت ثابت و پایدار عرضه می شوند "انجمن دانه های خوراکی کانادا" بیش از 1 میلیون دلار دریافت کرده اند. 
بیش از 325هزار دلار دیگر نیز که در اختیار این انجمن قرار گرفته، این امکان را می دهد که با سهامداران و کارخانه داران صنایع مربوط به دانه های خوراکی و روغنی به تشریک مساعی بنشینند و در خصوص مسائلی از قبیل دسترسی به بازار بین الملل و افزایش صادرات همکاری کنند.
فروش حاصل از محصولات  در بخش دانه های روغنی و خوراکی در درب فارم 20 میلیارد دلار خواهد بود و در خصوص صادرات، این بخش بیش از 18 میلیارد دلار – یعنی تقریباً معادل با ارزش نیمی از صادرات محصولات کشاورزی و اغذیه ای کانادا – ارزش دارد.
وزیر کشاورزی کانادا اذعان داشت : "صنعت دانه های خوراکی از عوامل مهم اقتصاد کاناداست . با توجه به رشد در تولیدات، دولت هم در نظر دارد تا با همکاری با این بخش و توسعۀ صادرات به دسترسی بیشتر به بازارهای بین الملل کمک کند."
 


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com