وضعیت کشورهای بزرگ مرغداری جهان به دنبال افزایش نرخ خوراک

 وضعیت کشورهای بزرگ مرغداری جهان به دنبال افزایش نرخ خوراک
بهای مواد اولیۀ خوراک در کشورهای مختلف جهان اندکی کاهش داشته و از حداکثر قیمت خود فاصله گرفته اما بهای خوراک همچنان به مرغداران خساراتی را وارد می آورد . 
یکی از بزرگترین مناطق تولید مرغ گوشتی "ایالات متحد" ، Delware است اما آمار جدید نشان می دهد در حالیکه تولید گوشت مرغ در سال 2013 با رشد اندکی مواجه بوده و 23 درصد رشد در بهای تولیدات وجود داشته با اینحال افزایش بهای مواد اولیۀ تولید نظیر نهاده و انرژی مانع از سودآوری مرغداران گشته است . 
در "هندوستان" نیز تولید کنندگان از وضعیتی سخت رنج می برند و بالا بودن نرخ خوراک شدیداً بر روی سودآوری آنها تأثیرگذار بوده است . 
در "پاکستان" نیز مرغداران به دنبال برقراری تجارت آزاد با کشورهای مالزی و چین خساراتی را متحمل شده اند . 
از سوی دیگر "روسیه" با ارائۀ گزارشاتی از بزرگترین کمپانی خود Cherkizovo مبنی بر افزایش میزان فروش در زمینۀ مرغداری ، دانه و غلات ، و گوشت خوک در فصل اول سال خوش خبرتر از سایرین بوده است . 
در "مکزیک" نیز مدیرعامل  Industrias Bachoco در آخرین گزارشات فصلی خود در مقایسه با اولین فصل سال 2013 افزایش در حجم فروش داشته است . علیرغم کاهش بهای تولیدات ، کاهش بهای مواد اولیه این افت قیمت را جبران کرده و در نتیجه عملکرده و بازدهی خوبی از خود نشان داده است . 
در "برزیل" نیز کمپانی قوی BRF شاهد رشد فروش گوشت مرغ بوده است .  

 
نظرات شما
  •  

    هارونی گفت : ۹۳/۰۲/۱۴

    بیچاره ها یه فکری به حال مرغدار خودتون بکنید که این روزها یکی پس از دیگری ورشکست می شوند ولی دریغ از گوش شنوا تولید کننده خارجی اگر یک درد دارد ما هزار درد داریم برای هیچکدام هم دوایی نیست شرکت پشتیبانی که ادعا میکرد تنظیم کننده بازار است خودش را به کر گوشی زده وای به حال بقیه... ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد در دام مانده صید و صیاد رفته باشد.....

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com