مرکز آزمایشگاهی صنعت طیور خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود

 مرکز آزمایشگاهی صنعت طیور خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان جنوبی گفت: مرکز آزمایشگاهی صنعت طیور خراسان جنوبی تا پایان سل جاری راه اندازی می شود.
عباس جرجانی  با اشاره به برنامه های اقتصاد مقاومتی این خوشه در استان اظهار داشت: خوشه طیور باید تا پایان سال جاری برای 35 نفر اشتغال ایجاد کند و این جزء برنامه های اقتصادی آن است.
وی افزود : ایجاد و فعال سازی BDS  خوشه و آموزش های تخصصی پرورش طیور از طریق مراکز خدمات کسب و کار به ذینفعان خوشه از برنامه های اجرایی این خوشه در سال جاری است.
وی ادامه داد: راه اندازی مرکز آزمایشگاهی و پیشگیری از بیماری های طیور و پرندگان در استان و ایجاد شبکه مشترک تامین نهاده ها هم از دیگر برنامه های خوشه صنعتی طیور استان در سال جاری است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان عنوان کرد : خوشه طیور استان از 3 سال قبل تشکیل شد و در حال حاضر 900 واحد مرغداری عضو آن بوده و برای بیش از 3 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.
«جرجانی» افزود : در سال گذشته کنسرسیوم صادراتی خوشه طیور استان ایجاد شد که با آغاز فعالیت این کنسرسیوم دست واسطه ها از صنعت طیور استان کوتاه شد و این کنسرسیوم تولیدات خوشه را به استان های دیگر و کشورهای خارجی صادر می کند .
وی ادامه داد : راه اندازی فروشگاه عرضه تولیدات خوشه طیور در مرکز استان هم یکی از اقدامات این کنسرسیوم بوده که قرار است در آینده فروشگاه هایی هم در سیستان و بلوچستان و استان هایی مثل تهران نیز ایجاد شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی اضافه کرد: یک فروشگاه عرضه مرغ در استان هرات افغانستان توسط کنسرسیوم صادراتی ایجاد شده و در حال تجهیز آن هستیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com