مرغداران خوزستان خواستار حذف واسطه ها از چرخه خرید و توزیع مرغ از مرغداری های استان شدند

 مرغداران خوزستان خواستار حذف واسطه ها از چرخه خرید و توزیع مرغ از مرغداری های استان شدند
جمعی از صاحبان مرغداری های خوزستان با تجمع در مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اهواز، خواستار رسیدگی به خواسته های خود شدند.
یکی از صاحبان مرغداری ها در این تجمع گفت: قیمت تمام شده هر کیلوگرم مرغ برای مرغداری ها 41 هزار ریال است، این در حالیست که واسطه ها و دلالان ، هر کیلوگرم مرغ را 30 هزار ریال از مرغداری ها خریداری می کنند.
وی افزود: این مساله باعث می شود مرغداری ها ضرر زیادی متحمل، و نتوانند هزینه های خود را تامین کنند که منجر به ورشکستگی فعالان این صنعت می شود.
رئیس اتحادیه مرغداران خوزستان در این باره گفت: در خوزستان 940 واحد مرغداری فعالیت می کنند که می توانند نیاز استان را تامین کنند.
علیمراد محمدی با بیان اینکه مصرف خوزستان ماهانه سه میلیون قطعه مرغ است افزود: مرغداری های خوزستان ماهانه سه هزار تن تولید دارند اما نیاز خوزستان با واردات از سایر استان ها تامین، و تولید استان مصرف نمی شود.
وی اضافه کرد: واردات مرغ از سایر استان ها باعث شده ماهانه یک هزارتن از تولیدات خوزستان به صورت مازاد مصرف، روی دست مرغداری ها بماند.
محمدی خواستار تامین مصرف مرغ خوزستان از مرغداری های داخل استان شد.
بیش از 50 نفر از صاحبان مرغداری ها در این تجمع شرکت کردند. این تجمع از صبح تا ظهر در مقابل ساختمان استانداری برگزار شد و سه تن از نمایندگان برای بررسی و پیگیری موضوع، به معاونت سیاسی اجتماعی استانداری رفتند. پس از آن تجمع کنندگان به ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان برای مذاکره با مدیرکل امور اقتصادی راهنمایی شدند که تجمع کنندگان با وعده پیگیری متفرق شدند.
 
نظرات شما
  •  

    محمد از ساری گفت : ۹۴/۱۰/۰۷

    با تجمع جلو استانداری ومجلس دفتر رئیس جمهوری این صنعت خوب نخواهد شد فقط خدا بداد مرغداران برسد خلق خدا اصلا نمیتواند

    پاسخ...
  •  

    مرغداراهوازی گفت : ۹۴/۱۰/۰۷

    باسلام بنده درتجمع حضورداشتم این تجمعات هیچ دردی ازمادوانمیکند تنهاراه رهایی ازاین وضعیت توقف تولیداست تادیگر مسولین جمله کلیشه ای اگرزیان میکنید چراتولید میکنید راتحویل ماندهندمرغ آنقدر خاک برسرشده که ارزشش ازبادمجان ارزانتراست گوجه فرنگی که جای خودرا وباید به فخربفروشددرحال حاضرخوردن نان ومرغ بریان وجوجه کباب بمراتب ازنان وگوجه ارزانتر است مگر خدابفریادمابرسد به مسوولین هیچ امیدی نیست بدیهی است که رضایت میلیونی مردم درآستانه انتخابات به نارضایتی عده محدودی مرغدار ارحیت دارد

    پاسخ...
  •  

    م_مسعود گفت : ۹۴/۱۰/۱۱

    مرغداران مظلوم ومتهم بمصرف هورمن وانتی غیرمجازسلام. تجمع وتحصن واعتصاب وخودازاری مشکل ما را حل نمیکند .تولید با مصرف همخوانی ندارد .متولیان ماهم علاقه ای بصادرات ندارند حتی زمانیکه قیمت بوضعیت فاجعه بار فعلیست وحق هم دارند کدام ادم عاقلیست که کالائی با این کیفیت وراحت الحلقوم را با این قیمت مفت از شهروندانش بخاطر ادمای سرباری مثل ما محروم کند .شما میگوئید ضرر میدهیم محض رضای خودتان یکدوره فقط10درص کمتر ضرر کنیدواین ازخود گذشتگی را داشته باشید10درص جوجه ریزی راکم کنید همه قیل وفالها تمام میشود.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار لرستان گفت : ۹۴/۱۰/۱۳

    اصلن کسی به فکر این بیچاره ها هست، با مدرک کارشناسی ارشد از بیکاری رفتم یه مرغداری اجاره کردم که الان با دو دوتا چهارتا باید خونه پدری هم که حاصل شصت سال کارگری بزارم روش، یا باید پول مردم رو ندم یا برم گوشه زندان، مسولین محترم کدومشو انتخاب کنم بهتره؟ الان سومین دوره پشت سر همه که دارم ضرر میدم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com