صعود قیمت فراورده های مرغداری روسیه

 صعود قیمت فراورده های مرغداری روسیه
پس از وضع قوانین از جانب روسیه مبنی بر ممنوعیت واردات از برخی کشورها ، روسیه در نیمۀ دوم ماه آگوست (شهریور) شاهد صعود 25 درصدی قیمت گوشت مرغ بوده است . 
معاون رئیس گروه نظارت بر صنایع کشاورزی اذعان داشت : "یکی از دلایل این افزایش قیمت ، مربوط به تحریمات اخیر و همچنین کبود کشورهای جایگزین است اما کارشناسان بر این باورند که این افزایش قیمت کلاهبرداری و شیادی است. "
وی افزود : "بعنوان مثال ، در منطقۀ چلیابینسک قیمت یک کیلوگرم گوشت مرغ از 15 تا 25 آگوست از 125 روبل (36 / 3 دلار) به 168 روبل (52 / 4 دلار) افزایش یافت. این صعود قیمت در تمامی مناطق روسیه من جمله مسکو به چشم می خورد. ما قطعا بازرسی هایی را در این راه انجام خواهیم داد و در صورت لزوم با متخلفین برخورد قانونی انجام خواهیم داد." 
مدیر اجرایی اتحادیۀ خرده فروشان اظهار داشت در حال حاضر یک روند صعودی در قیمت گوشت مرغ وجود دارد . هنگامیکه روسیه واردات گوشت گاو و گوشت خوک منجمد را ممنوع کرد تولید کنندگان فراورده های گوشت به استفاده بیشتر گوشت مرغ روی آوردند.
وی تأکید کرد: "شرکت های فراوری کننده با روی آوردن به استفاده از گوشت طیور منجر به صعود قیمت در بخش عمده فروشی شدند که منجر به افزایش فشار به بخش خرده فروشی هم شد."  

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com