دامداران حاضر به فروش شیر با قیمت 630 تومان نیستند

 دامداران حاضر به فروش شیر با قیمت 630 تومان نیستند
با توجه به اینکه قیمت پایه شیرخام 630 تومان اعلام شد اما دامداران شیر را به قیمت 800 تومان به صنایع لبنی می فروشند.
 محمدرضا اسماعیلی با بیان مطالب فوق افزود: قرار بود با در اختیار قرار دادن علوفه به دامداران قیمت شیر کاهش یابد و صنایع لبنی نیز در این میان همکاری خود را با دولت اعلام کرده بود تا قیمت محصولات لبنی را کاهش دهد اما همچنان قیمت شیرخام روند صعودی را طی می کند.
وی ادامه داد: دامداران حاضر به فروش شیر به قیمت مصوب 630 تومان نیستند و همچنان خواهان افزایش قیمت شیر هستند.
اسماعیلی افزود: بسیاری از صنایع لبنی با افزایش قیمت شیرخام دچار ضرر و زیان شده اند و دولت باید از بخش صنایع لبنی حمایت کند تا دچار رکود نشوند.
وی تصریح کرد: 4 حلقه در تولید وجود دارد که دولت باید علاوه بر حمایت از کشاورزان و دامداران از صنایع لبنی نیز حمایت کند در صورتی که مواد اولیه ارزان به دست ما برسد محصول هم ارزان به دست مصرف کننده خواهد رسید.
وی افزود: صنایع لبنی به دنبال سود معقولی هستند تا ضرر نکنند اما اکنون با  افزایش قیمت مواد اولیه و کاهش قیمت محصولات تولیدی بسیاری از کارخانه های لبنی روزهای سختی را سپری می کنند.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولیدکننده فرآورده های لبنی خاطرنشان کرد: از مسئولان درخواست کردیم تا توزیع نهاده ها را به دست تعاونی ها بدهند و تعاونی ها نهاده ها را به دامدارانی که شیر تولید می کنند پرداخت کند تا دست واسطه ها کم شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com