تأسیس بانک شیر

 تأسیس بانک شیر
مدیر عامل اتحادیه فراورده لبنی کشور گفت: پیشنهادتاسیس بانک شیر به دولت داده شده که در صورت حمایت‌های لازم این طرح اجرایی خواهد شد.
محمد رضا اسماعیلی مدیر عامل اتحادیه فراورده لبنی کشور  در خصوص خرید شیر خام به نرخ مصوب از دامداران اظهار داشت: درحال حاضر اجرای مصوبه خرید شیر خام به نرخ 1440 تومان از سوی کارخانه‌ها به سبب عدم استقبال و توان خرید مردم امکان پذیر نیست هرچند که دامداران از شرایط مناسبی برای تولید برخوردار نیستند.
وی افزود: درواقع به مراتب وضعیت دامداران از کارخانه‌ها بهتر است زیرا بهترین بهره وری شرکت‌های لبنی در بورس تنها یک الی 1.5 درصد درحالی که دامداران 27 درصد است هرچند که این میزان بهره وری در مورد همه دامداران صدق نمی‌کند.
اسماعیلی در ادامه خاطر نشان کرد: همواره پیشنهاد تأسیس طرح بانک شیر یا خانه شیر به دولت داده شده که در صورت حمایت‌های لازم دولت از صنعت لبنیات این طرح نیز اجرایی خواهد شد.
مدیر عامل اتحادیه فراورده لبنی کشور تصریح کرد: بنابراین اجرای طرح بانک شیر موجب شده که دامداران و کارخانه‌ها به صورت متمرکز باهم سر و کار داشته باشند تا بتوانند شیر باکیفیت را در بازار عرضه کنند و گفتنی است کارخانه‌ها براساس کیفیت شیر را از دامداران خریداری می‌کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com