افزایش قیمت مرغ در ماه رمضان

 افزایش قیمت مرغ در ماه رمضان
رییس انجمن صنفی پاکستان اعلام کرد :  گزارشات دریافتی از سازمان کسب و کار پاکستان مبنی بر افزایش اخیر قیمت تولیدات مرغ ، موقتی می باشد و برای کنترل قیمت مرغ در ماه رمضان کمیته ویژه ای تشکیل شده است . 
این کمیته برای حمایت مالی از مصرف کنندگان در مقابل افزایش هزینه های مرغ شکل گرفته است . افزایش قیمت فراورده های مرغ در برخی از شهرها دیده شده به طوری که قیمت جوجه زنده در بازار خرده فروشی پاکستان به 70 روپیه رسیده است . به علت تولیدات بیش از نیاز بازار در طول یک سال و نیم گذشته ، بسیاری از مرغداران  مرغداری خود را تعطیل کرده بودند و این افزایش قیمت به دلیل کاهش در عرضه تولیدات و افزایش تقاضای بازار صورت گرفت . با بازگشایی دوباره مرغداری ها و افزایش تولید مشکل عدم تعادل در بازار عرضه و تقاضا حل شده و قیمت ها به روال قبلی خود باز خواهد گشت . 
دبیر کل انجمن صنفی نیز تایید کرد که به دلیل وضعیت بد بازار ، قیمت مرغ در پایتخت افزایش داشته و مشکل تامین برق نیز بر بالا رفتن قیمت ها بی تاثیر نبوده است . وی گفت که علاوه بر این که بحران انرژی در حال حاضر کشور را تهدید می کند ، افزایش هزینه های خوراک و دارو نیز بر روی افزایش قیمت مرغ در چند سال گذشته بی تاثیر نبوده است . 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com