احداث 20 واحد جدید مرغداری در شهرستان زاهدان

 احداث 20 واحد جدید مرغداری در شهرستان زاهدان
۲۰ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی جدید با ظرفیت یک میلیون و ۱۲۰ هزار قطعه و تولید سالیانه ۶۳۰۰ تن در سطح شهرستان زاهدان در حال احداث است.

مهدی شهرکی در جریان بازدید اصحاب رسانه از مرغداری‌های در دست اجرا در زاهدان، اظهار داشت: با هدف دستیابی استان به خوداتکایی در تولید گوشت مرغ با سرمایه‌گذاری افزون به 2000 میلیارد ریال بخش خصوصی ، 20 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی جدید با ظرفیت یک میلیون و 120 هزار قطعه و تولید سالیانه 6300 تن در سطح شهرستان زاهدان در حال احداث است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زاهدان میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای در دست اجرا را 60درصد اعلام و بیان کرد: با به بهره‌برداری رسیدن کامل این واحدها ظرفیت تولید گوشت مرغ در شهرستان زاهدان به 11 هزار و 350 تن ارتقاء خواهد یافت.

وی تصریح کرد: طی 10ماهه گذشته سال جاری،در 25 واحدصنعتی پرورش مرغ گوشتی یک میلیون و 783هزار و صد و نود قطعه جوجه ریزی انجام شده و با این میزان جوجه ریزی ، 2500 تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شد.

شهرکی خاطرنشان کرد: شهرستان زاهدان دارای34 واحد مرغداری است و ظرفیت تولید سالیانه این واحد ها تولید5370 تن گوشت مرغ است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com