تدوین برنامه مدون برای قیمت‌گذاری مرغ

  تدوین برنامه مدون برای قیمت‌گذاری مرغ
 عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغ گوشتی کشور با اشاره به تدوین یک برنامه مدون برای قیمت‌گذاری مرغ عنوان کرد: متاسفانه هیچ گونه حساب و کتاب و نظارتی بر قیمت مرغ و نهاده‌های آن وجود ندارد به همین دلیل این صنعت فقط آرامش نسبی را تجربه می‌کند و هیچ وقت ثبات قیمت طولانی مدت یا پایدار نداشته است.
محمد حسین زمانی راد، اظهار کرد: خوشبختانه از 10 روز گذشته قیمت مرغ به حالت متعادل رسیده و به همین دلیل آرامش نسبی در صنعت مرغداری به وجود آمده است، اما این قیمت‌ها نسبی بوده و تا یک ماه آینده افت تقاضا خواهیم داشت.
وی افزود: متاسفانه همزمان با شروع مدارس نقدینگی مردم کم شده و میزان تقاضا برای خرید مرغ کمتر می‌شود؛ به همین منظور پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده کاهش تقاضا داشته باشیم.
زمانی راد خاطرنشان کرد: از مسئولین می‌خواهیم تا یک برنامه مدون برای قیمت‌گذاری مرغ تدوین کنند تا مقداری ثبات در این صنعت به وجود آید و تداوم تولید داشته باشیم؛ در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری‌های سراسر کشور 4500 تومان تا 5 هزار تومان است. 
 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۴/۰۶/۲۹

    جای امیداوری است که یک نفر از مسئولین اتحادیه ها حرف درستی زده است، ولی فایده اش چیست اگر به عمل نرسه ؟؟ خیلی ساده است: 1.یک به هیچ وجه مجوز تازه صادر نشود
    2. مجوزهای که قبلا صادر شده و کاری کمتر از 25 درصد انجام شده، وام پرداخت نشه و مجوز باطل بشه، چون بانک باید بدانند که هیچ مرغداری توان باز پرداخت فسط در شرایط فعلی رو نداره، پس جلوی خسارت رو برای هر دو طرف هرچه زودتر بگیرند (عاقل ها) 3. کشتارگاهها فقط مرغ زیر 2200 گرم کشتار کنند
    4. مراکز پشتبانی حداقل قیمت 4200 تومان رامستقیم از مرغدار بگیرن

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com