گزارش تصویری از نشست اعضا و مدیران انجمن صنفی واردکنندگان داروهای دامپزشکی و مواد بیولوژیک

I.T.P: دیشب در تاریخ 18 / 1 / 89 از ساعت 18 الی 22 در سالن مرکز مطالعات واقع در خیابان ایرانشناسی، اعضا و مدیران این انجمن صنفی کنار یکدیگر جمع شدند تا در عین دید و بازدید نوروزی خود،‌به مشکلات و مسائلی در خصوص اهداف و تصمیمات قابل اتخاذ در جلسات بعدی گفت و شنود داشته باشند.
علی رغم ذکر مشکلات متعددی که در این بخش وجود داشت و اکثریت حاضر در خصوص آن توافق داشتند، می توان شوق به لزوم یک اتحاد، یک چاره اندیشی استوار و ریشه دار را در بین سخنان یکایک آنها احساس کرد. واردکنندگانی که در چند ماه گذشته لزوم حضورشان را نه تنها سازمان دامپزشکی بلکه تمام مرغداران به بهانه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و به علت ممانعت سازمان از ورود چند قلم واکسن و اوج گرفتن بیماری ها احساس کرده بودند . مرغدارانی که آماده بوده اند تا علی رغم افزایش قیمت تمام شده محصول نهایی خود، صرفا به علت کیفیت بالای محصول وارداتی با قیمتی بالاتر از محصولات داخلی آن ها را خریداری نمایند.
واردکنندگان دردی مشترک به نام عدم همکاری سازمان دامپزشکی کشور با آنها داشتند. گله ای مشترک که نشان از دور شدن افکار سازمان دامپزشکی از شعار در دسترس بودن محصولی با کیفیت نزد مرغداران بود. دردی که نشان می داد سازمان دامپزشکی به لایه دوم مصرف یعنی مردم که مصرف کننده محصولات مرغداری هستند توجه ندارد و صرفا جهت نگاه داشتن بیرق حمایت از تولیدات داخلی، اجازه حضور محصولاتی به مراتب با کیفیت تر در دست مرغداران را نمی دهد.
همه حاضران در جلسه مخصوصا پیشکسوتان واردات دارو آرزوی روزی را داشتند که ایران عزیز و تولیدکنندگان آن بر بام افتخار محصولات داخلی و با کیفیت قرار گیرند اما هم اکنون که جایگاه کیفیت را متزلزل می بینند نگاهی دلسوز را در خصوص منش رفتاری پرسنل سازمان دامپزشکی با مدیران فنی خود و نگاهی برابر نسبت به مدارک اعلامی جهت ثبت و حمایت از آن ها را می طلبیدند.
شما می توانید تصاویر مربوط به این نشست را در زیر ملاحظه نمایید.

برای بارگزاری تصاویر بین 15 تا 20 ثانیه زمان لازم می باشد. لطفا در این خصوص کمی شکیبا باشید

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com