گزارش تصویری از شانزدهیمن کنگره دامپزشکی ایران

I.T.P : شانزدهمین کنگره دامپزشکی ایران با ارایه 320 مقاله به صورت سخنرانی و 933 مقاله پوستری در قالب 35 میزگرد تخصصی در سالن همایشهای رازی برگزار شد در این خصوص، دبیر علمی این کنگره گفت: حدود هزار و 700 مقاله جهت بررسی به دبیرخانه علمی این کنگره رسید که توسط 35 کمیته داوری، 320 مقاله به صورت سخنرانی و 933 مقاله به صورت پوستر ارایه گردید.
دکتر نوروزیان در این خصوص اعلام کرده بود: در کنار این کنگره، هفت کارگاه آموزشی و نمایشگاه جانبی از محصولات شرکتهای تولیدکننده در زمینه دامپزشکی دایرشد.
دامپزشکان کشور در نشستهای تخصصی به بررسی شیر و فرآورده های آن، بیماریهای آبزیان (انگل شناسی)، صنعت بیمه، آناتومی، بافت شناسی و رفتارشناسی حیوانات و کیفیت خوراک دام و طیور و ... پرداختند.
همچنین سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، سازمان شیلات و تحقیقات شیلات، موسسه واکسن و سرم سازی رازی و دانشکده های دامپزشکی دانشگاه تهران، گرمسار، کرج، علوم پزشکی ارتش و کلیه تشکلهای تولیدی و خدماتی مرتبط در برگزاری این کنگره سه روزه همکاری نمودند.
جا دارد که از زحمات آقای دکتر گوهر خای - مدیر عامل شرکت همایش پردازان معاصر - که در خصوص پربارتر شدن این کنگره از تمام تجربیات خود استفاده کرد نیز تشکر و قدردانی کرد.
کنگره فوق تقریبا امتیاز کاملی را بابت سطح رضایتمندی مشارکت کنندگان مالی و معنوی و شرکت کنندگان از قبیل دانشجویان و اساتید داخلی و خارجی را به دست آورد.
شما می توانید گزارش تصویری کنگره فوق را در زیر ملاحظه نمایید.
 

با توجه به تعداد عکس ها؛ پیش بینی می شود بین ۳۰ تا 4۵ ثانیه تا بارگزاری کامل عکس ها زمان لازم باشد ( در صورت ADSL بودن سیستم اتصال شما به اینترنت ) بنابراین لطفا شکیبا باشید

متاسفانه خبرنگاران I.T.P به علت انجام کار خبری در محل دیگری؛ نتوانستند از آخرین لحظات این کنگره و مراسم اختتامیه عکس تهیه کنند.

 
کلمات کلیدی 16 کنگره
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com