همراه با افزایش تولید، افزایش کیفیت لازم است

I.T.P : فروش دان و کنسانتره طیور به صورت 2 ماهه و محاسبه قیمت آن به صورت نقدی، حمل دان و کنسانتره از محل بارگیری تا محل درب مرغداری به صورت رایگان، خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ تولیدی مشتریان و سیاست هایی که مشتری مداری در آن ملاک همه چیز است، الگو و رمز ماندگاری سوربن شمال است.
تولید کننده نمونه کشوری و دارنده لوح زرین که دارای دفتر مرکزی برای کنترل 14 شرکت بزرگ تولیدی و اقتصادی می باشد به زودی با حجمه بزرگی از تولید کنسانتره در داخل کشور, وارد بازار صنعت مرغداری ایران می شود.
آقای محمد احمدیان - مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره مجتمع تولید خوارک دام و طیور سوربن شمال که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خوراک دام, طیور و آبزیان واقع در مازندران می باشد - ، چندی پیش در یکی از نشست های خود که بین نمایندگان فروش کشوری و مدیران آن شرکت مبنی بر تبادل اطلاعات و تجربیات برگزار شده بود اظهار داشت : سوربن شمال دارای سابقه ای بزرگ در فعالیت های اقتصادی در رشته های مختلف می باشد که یکی از آنها کنترل و مدیریت بر یک زنجبره تولید است که در حال توسعه و تقویت در بخش های مختلف خود می باشد.
احمدیان در سخنان خود اظهار داشت : پس از سال ها تجربه در زمینه تولید و مدیریت کیفیت این بار همراه با یک سرمایه گزاری بزرگ و همراه با یک تفکر ناب که لازمه بقا در بازار تولید و افزایش رضایتمندی مشتریان می باشد، وارد بخش تولید و توزیع کشوری کنسانتره دام، طیور و آبزیان می گردد. وی ادامه داد : نگاه ما به بازار و مشتریان یک نگاه کاملا مناسب و در شان تولید برتر و کیفیت مناسب که در لیافت مصرف کننده می باشد.
احمدیان در راستای حمایت از بحث زنجیره تولید که بخشی از ملزومات صنعت مرغداری می باشد اعلام کرد: سوربن شمال، هم اکنون در حال تکمیل این زنجیره می باشد و در همین خصوص، تولید دان، تولید کنسانتره، خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ تولیدی مشتریان، حمل و نقل دان و کنسانتره به صورت رایگان از درب کارخانه تا محل مرغداری، راه اندازی مجهزترین کشتارگاه صنعتی طیور، راه اندازی مجهزترین واحد تولید کننده جوجه یکروزه با مدرنترین الگوهای تولیدی دنیا، خرید کشتی جهت حمل و نقل دریایی و ... از فعالیت هایی است که تا کنون انجام شده .
وی اعتقاد دارد باید بسیار بزرگ و وسیع فکر کرد تا بتوان بزرگ عمل کرد. ایشان اعتقاد دارند که تولید بالا همراه با افزایش کیفیت، مدیریتی با این خصوصیات می طلبد و نمی توان هر یک از آن ها را بدون دیگری در نظر داشت.
این تولیدکننده نمونه کشوری در اتمام سخنان خود اظهار داشت : به فکر روانه کردن 700 تن خوراک دام و طیور به صورت روزانه در بازار هستیم و باید گونه ای مدیریت نماییم که این امر در بالاترین کیفیت به سرانجام برسد. وی سابقه و نام ( برند ) شرکت را یکی از امتیازهای بخش بازرگانی خود دانست و اعلام کرد تمام تفکر شرکت و منشور بازارسازی آن به گونه ای است که پتانسیل تولید 1000 تن خوراک به روانه کردن آن به صورت روزانه به بازار، ایجاد شده است و این امر در آینده ای نه چندان دور شدنی خواهد بود.

شما می توانید گزارش تصویری این جلسه را در زیر مشاهده نمایید.

موسسه I.T.P آماده تهیه خبر و عکس از نشست ها و جلسات داخلی و خارجی شما را می باشد.
موسسه I.T.P مشتاقانه آماده می باشد تا در کنار مدیران و یا کارمندان شما ( گروهی و یا منفرد ) قرار بگیرد و نظرات و سخنان آنها را که مرتبط با صنعت مرغداری می باشد را در داخل سایت قرار دهد.
چنانچه مطالب درج شده در سایت مورد استقبال خوانندگان قرار بگیرد؛ مطالب در ماهنامه I.T.P چاپ خواهد شد.

 
کلمات کلیدی کنسانتره سوربن شمال
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com