هفدهمین کنگره دامپزشکی به کار خود خاتمه داد

ITPNews - هفدهمین کنگره دامپزشکی پس از 3 روز برگزاری موفق به کار خود خاتمه داد.
کنگره فوق از 91/02/09شروع و در تاریخ 91/02/11 خاتمه پیدا کرد.دکتر نبی پور - دبیر برگزاری کنگره فوق - اعلام کرد: تعداد 1900 نفر جهت حضور در کنگره ثبت نام و 1800 مقاله ارائه شده بود که 400 مقاله رد شده اند.وی ادامه داد:مشارکت کنندگان در خصوص این کنگره رضایت خود را اعلام نموده بودند.
وی اضهار داشت: بعد از 30 سال برای اولین بار معاون رئیس جمهور در چنین کنگره ای حضور به عمل رسانیدند و وعده های قابل توجهی را به دامپزشکان دادند. وی ادامه داد: یکی از مهم ترین وعده های ایشان تلاش در واگذاری امور اجرایی به خود تشکل ها بود. وی همچنین وعده همکاری کامل دولت در خصوص استخدام نیرو برای سازمان دامپزشکی را نیز داد.
وی درخصوص عدم حضور رئیس جامعه جهانی دامپزشکی اظهار داشت:ایشان و تعدادی از سایر مدعوین بنا به بعضی از مسائل سیاسی و تحریمی که در کشور موجود می باشد، در این کنگره حضور به عمل نرسانده و انصراف دادند.اما به گفته وی سایر مدعوین خارجی، از حضور خود ابراز رضایت کامل داشته و اعلام کردند، هیچ گونه دلیلی برای عدم حضور وجود نداشت.
وی با اشاره به مشکلات نقدینگی و جابجایی پول فی مابین کشورها اظهار داشت:ما برای واردات واکسن مشکلی نداریم کشورهایی مانندهلند و آمریکا آماده صادرات واکسن به ایران می باشند،اما امکانات انتقال پول هم اکنون در ضعف شدیدی می باشد که این خود بزرگ ترین مانع موجود برای ورود واکسن به ایران می باشد.
وی در پایان اشاره کرد:تعداد 8 کارگاه آموزشی و 35 پانل کاملا علمی در کنگره فوق برگزار گردید.

 

شما می توانید عکس های مربوط به این کنگره را در زیر ملاحظه بفرمایید. لطفا برای بارگزاری عکس ها، شکیبا باشید.



























 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com