مرغداری خانوادگی در جمهوری چک با تجارتی جهانی

مرغداری خانوادگی در جمهوری چک با تجارتی جهانی
یک خانواده در کشور چک موفق شده تا مرغداری شخصی خود را گسترش داده و به صورت جهانی کار کند. مرغداری DOMINANT CZ’S در طی 30 سال و به طور فعالانه ای تلاش کرد تا در60 کشور دیگر و در 4 قارۀ جهان شرکای جدید بیابد.
با مدرن شدنِ تسهیلات و احداث ساختمان های جدید همواره پرورش و مرغداری به همراه تحقیق و پژوهش رو به افزایش و گسترده تر شدن پیش رفته است.
 
بهترین مرغ های تخمگذار DOMINANT CZ و مرغ های دو منظوره به بهترین نحو برای برنامه های پرورش طیور محلی انتخاب می گردند که از آن جمله نژادهای Baladi ، Sonali ، Inasal ، Kampong ، Hmong در آسیا و در بخش بازاریابی میراث قدیم اروپا و امریکا بسیار موفقیت آمیز عمل کرده اند. 
پس از تولید پرسود تخم مرغ، طیور فراوری می گردند. 

انعطاف پذیری خوب این مرغداری با انواع مختلف تولید، منجر به راههای جدید سودآوری برای مرغداری های مستقلی می گردد که به تولید جوجه های یکروزۀ گوشتی و تخمگذار می پردازند و همچنین از مرغداری های محلی کوچک به حمایت می پردازد. 
مرغداری DOMINANT CZ همچنین برنامه هایی برای تولید تخم مرغ مصرفی مرغوب با رنگ های ترکیبی سفید، قهوه ای، قهوه ای تیره، کرمی، سبز و آبی ارائه می دهد. این تخم مرغ های هنری می تواند بازار باثباتی را در میان شرکای جدید و به جای تخم مرغ های رایج سفید و قهوه ای داشته باشد.

به علاوه، DOMINANT CZ برنامه های مرغ تخمگذار پیوندی تجاری معرفی می کند که از پیوند با نژادهای سنتی خوب و مرغوب به وجود می آیند. مزایای این طیور پیوندی که ظاهر رنگارنگ و متمایزی هم دارند بسیار است. 

DOMINANT CZ توانسته بازاری بی رقیب در رفع نیاز مشتریان خود ایجاد کند؛ برنامه هایی برای تولید طیور پیوندی متناسب با هر متد پرورشی در هر جای دنیا ارائه دهد. 
پشتیبانی فنی DOMINANT CZ و کمک های عملی و کاربردی آنها برای پرورش پُر سود طیور و تولید تخم مرغ به علاوۀ ارائۀ راههایی برای پرواری جوجه خروس ها به رشد و شکوفایی تجارت شما کمک خواهد کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com