مراسم افتتاحیه اتحادیه شرکت تعاونی مرغداران و تامین نیاز شهرستان ساری

 I.T.P: این مراسم افتتاحیه در تاریخ 18 آبان ماه 89 در تالار شهاب ساری و در ساعت 17 برگزار گردید که با استقبال خوبی روبرو شد.
در این همایش 5 ساعته، تعداد زیادی از مرغداران منطقه به همراه فرماندار ، رئیس جهادکشاورزی، رئیس دفتر طیور، رئیس بانک کشاورزی ، روسای تعاونی ها و سایر مسئولین استانب مرتبط با صنعت طیور شرکت داشتند و رسانه های استانی و صدا و سیمای استان جهت ضبط و پخش برنامه حضور داشتند.
برنامه سخنرانی آقای مهندس یزدان مهر - مدیر عامل اتحادیه - و خوش آمد گویی ایشان آغاز شد و در طی برنامه مدعوین مسئول و جناب آقای دکتر آذروش به سخنرانی پرداختند . همچنین از آنجایی که مراسم یک مراسم افتتاحیه بود، برنامه آوازه خوانی هم در لیست قرار داشت.
مهندس یزدان مهر، تولید پایدار، کاهش ضایعات، افزایش بهره وری، ایجاد هماهنگی و تعامل بین مرغداران، تعاونی ها و مسئولین، تامین نیاز واحدهای تولیدی، هماهنگی در امور خدمات الکترونیکی، تشدید و برگزاری کلاس های آموزشی و ... را از اهداف تاسیس این اتحادیه عنوان کرد.
آقای زارعی - فرماندار استان - با اعلام اینکه در این برهه از زمان کار تولید و حفظ آن بسیار دشوار است اظهار داشت: معمولا قیمت گوشت مرغ در طول سال دهها بار بالا و یا پایین می رود، شهرستان نیاز به کشتارگاه دارد، شهرستان نیاز به تامین خوراک دام و طیور دارد، نیاز به تسهیلات دارد و نیاز به انسجام در امور پرورشی دارد که این مسائل ایجاد این اتحادیه را واجب می کند و این مسئولیت ها را به عهده آنها می گذارد.
وی از رئیس بانک کشاورزی استان خواست تا بیشتر به حرف مرغداران توجه کند و در برطرف کردن نیازهای آنها، حداکثر سعی خود را بنماید.
زارعی هشدار داد که امسال وضعیت سوخت رسانی برای واحدهای مرغداری بسیار دشوار خواهد بود و تولید و میزان سوخت استان به اندازه میزان مصرف وجود دارد نه بیشتر و به مرغداران متذکر شد که چنانچه سرمای بیش از حدی وارد استان شود، بحث سوخت رسانی مشکل خواهد بود از این رو هم اکنون در فکر سوخت جایگزین باشند و از اتحادیه در این خصوص استفاده نمایند.
شما می توانید تا چند روز آینده فیلم این جشن را در سایت www.ITPVP.com ملاحظه فرمایید.
 
با اندکی شکیبایی تصاویر این جشن در زیر قابل رویت می باشد:








 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com