دهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران سال 1390

دهمین دوره از نمایشگاه بین المللی دام وطیور نیز به کار خود پایان داد، نمایشگاهی که در توانست در این دوره از برگزاری خود تعداد زیادی از نقطه ضعف های سال های خود را بپوشاند و کارنامه ای با نمره ای بالاتر را از خود به جا بگذارد. هرچند هنوز تا استانداردهای ساده بین المللی فاصله داریم اما نباید فراموش کنیم که همانگونه که اشتباه داوری بخشی ازفوتبال است و انکار ناپذیر، همانگونه هم ضعفهایی در اجرا و هماهنگی وجود دارد که به نظر نمی رسد بحثی جدا از شیرینی و یا تلخی های طبیعی برگزاری نمایشگاه بزرگ و معتبری در کلان شهر تهران باشد.

عدم گرمایش مناسب و یکنواخت در کل سالن، عدم نورپردازی مناسب در ساعتهای مختلف نمایشگاه، عدم برف روبی در ورودیه های سالن ها، عدم هماهنگی در ساعات بازدید مسئولین و راهنمایی آنها به غرفه ها، عدم حضور سفیرهای خارجی جهت تبادل نقطه نظرات بین آنها و تولیدکنندگان و ... از عمده مسائلی است که برای یک نمایشگاه بین المللی وجه جهانی و رسانه ای خوبی ندارد. اموری که هماهنگی آنها ساده و سهیل به نظر میرسد.

و اما حضور جدی اکثریت تولیدکنندگان مطرح صنعت مرغداری با تمام  قوای اجرایی، حضور بیش از 30 شرکت خارجی، اطلاع رسانی مناسب تر از سالهای گذشته، برگزاری نماشگاه در سالن های مناسب و خوب نمایشگاه تهران، رسیدگی سریع به امور نظافتی سالن ها، نمایش دستاوردهای جدید و نوآوری های خوب شرکت ها، نزدیک بودن پارکینگ به سالن های برگزاری و ... از عمده ترین نقاط قوت این دوره از نمایشگاه می باشد.

نمایشگاه صنعت مرغداری، در بحران حاضر در صنعت مرغداری که در سکوتی خطرناک به سر می برد، می تواند جان دوباره ای از حضور شرکتها و بالا بردن انگیزه تولید در تولیدکنندگان باشد، نگاه مثبت به این حادثه و سایر نمایشگاه هایی که در سراسر ایران برگزار می گردد، می تواند یک راه بسیار کوچک اما صد در صد مفید را در بالا بردن ورود علم به صنعت مرغداری ایجاد نماید.
جدی گرفتن این نمایشگاه ها از سوی مسئولین بالا رتبه کشوری - حتی رئیس جمهور - بسیار بسیار لازم به نظر می رسد چرا که نتایج تمام این برگزاری ها و حضور ها و تبلیغات، اثر کاملا مستقیم بر سفره و سبد غذایی مردم ایران دارد. سفره ای که در زمان بحران های سیاسی و اجتماعی نباید خالی باشد و این تولید کنندگان ایرانی هستند که بار این مسئولیت سنگین را باید به دوش بکشند.

شما می توانید عکس و فیلم مربوط به نمایشگاه فوق را در زیر ملاحظه فرمایید اما قبل از هر چیز به نکات زیر توجه فرمایید:
1 - عکس ها و بخش های فیلم به سفارش و یا درخواست شرکتی تهیه نشده است.
2 - در انتخاب عکس ها و بخش های فیلم تنها ملاک، مناسب بودن عکس و پیام دار بودن آن مد نظر بوده است.
3 - محصولات و یا خدمات و یا نام شرکت ها در عکس ها و یا بخش های مختلف فیلم مورد تایید و یا رد موسسه I.T.P نمی باشد.
4 - فیلم و عکس های بیشتری از نمایشگاه فوق در آرشیو موسسه می باشد و موارد زیر بخشی از آن می باشد.
5 - فیلم و عکس های نمایشگاه فوق در آرشیو موسسه I.T.P خواهد بود و طبق اصول حرفه ای، به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از آرشیو به بیرون ارسال نخواهد شد، بنابراین به ایمیل هایی که درخواست فایل های اصلی را دارند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
6 - ذکر منبع فیلم و یا عکس ها، باعث می شود تا شما اجازه استفاده از آنها را داشته باشید در غیر این صورت قانون مالکیت دیجیتالی را رعایت نکرده اید.

تماشا و دانلود فیلم 
( لازم به ذکر است ظرف 2 ساعت، تمام فیلم های موسسه I.T.P در شبکه های اینترنتی بین المللی اجتماعی نمایش داده می شود، شما می توانید مالتی مدیا و یا فیلم های خود را برای ما ارسال کنید تا مشترکین چندین هزار نفری ما، آنها را تماشا کنند )

عکس ها برای بارگزاری نیازمند شکیبایی شما می باشند

تماشا و دانلود فیلم 
( لازم به ذکر است ظرف 2 ساعت، تمام فیلم های موسسه I.T.P در شبکه های اینترنتی بین المللی اجتماعی نمایش داده می شود، شما می توانید مالتی مدیا و یا فیلم های خود را برای ما ارسال کنید تا مشترکین چندین هزار نفری ما، آنها را تماشا کنند )

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com