دریافت ویژه نامه I.T.P

دریافت ویژه نامه I.T.P

ماهنامه I.T.P حداکثر در طول هر ماه یا 40 روز یکبار چاپ و بین 10 هزار مخاطب و مشترکین به صورت رایگان و یا ریالی توزیع می گردد. مشترکین ریالی این ماهنامه حتما و به طور قطع در هر دوره از چاپ ماهنامه را دریافت خواهند کرد اما مشترکینی که به صورت رایگان اقدام به ثبت نامه و یا عضویت نموده اند احتمال دارد از 10 شماره ای که در طول سال چاپ می شود تنها یک یا 2 شماره از ماهنامه را دریافت نمایند.
ماهنامه I.T.P علاوه بر محتوای سایت خبری و علمی که از مطالب این سایتها که در طول یک ماه گذشته در آنها قرار گفته است، استفاده می نماید،‌مطالب دیگری را در خود قرار داده است که می تواند علمی،‌اقتصادی و یا تحلیلی باشد.
از آنجا که قصد I.T.P اجرای اصول دقیق اطلاع رسانی می باشد و در نهایت احترام به مشترکین ریالی خود،‌پس از 40 روز گذشتن از آخرین چاپ،‌مطالب ماهنامه را در سایت علمی و یا خبری موسسه قرار می دهد.
با توجه به چاپ جدید ماهنامه I.T.P در ابعاد و محتویات جدید، این بار کل ماهنامه را به صورت یک فایل PDF در این محل قرار می دهیم تا مخاطبین با مشاهده آن، در صورت تمایل به دریافت منظم آن اقدام به ثبت نام نمایند.
از آنجا که تعداد مخاطبین سایت علمی موسسه I.T.P بیش از 4000 نفر در روز می باشد و با میانگین دریافت شده از سایر فایل های دریافتی،‌به علت ترافیک بالایی که در اینگونه مطالب ایجاد می شود، مخاطبین عزیز می توانند تنها در مدت 3 روز و تا آخرین ساعت روز 31 فروردین ماه 1388 اقدام به دریافت فایل PDF این ماهنامه نمایند. پس از اتمام زمان تعیین شده،‌به صورت اتوماتیک فایل غیر قابل دسترس می شود.
خوانندگان و مخاطبین عزیز می توانند فایل فوق را دریافت و در وب سایت و یا وبلاگ شخصی خود جهت دانلود سایر مخاطبین قرار دهند و از این بابت از آنها تشکر می کنیم.
ماهنامه شماره بعدی موسسه I.T.P تا اواسط اردیبهشت ماه 1389 چاپ می گردد که برای کلیه مشترکینی که تا تاریخ 14 اردیبهشت 89 اقدام به ثبت نام قطعی خود نمایند ارسال می گردد و در صورت عدم ثبت نام باید تا 20 خرداد 89 شکیبا باشند تا فایل آخرین شماره به مدت 3 روز جهت دانلود و بارگزاری در دسترس آنها قرار بگیرد. ( البته اگر همه چیز درست و طبق برنامه پیش بره ) :)

دریافت فایل ماهنامه I.T.P ( حجم فایل نزدیک به 6 مگابایت )
توجه: جهت جلوگیری از صرف زمان بارگزاری، بر روی لینک فوق کلیک راست مووس خود را فشار دهید و گزینه Save Target As را انتخاب نمایید. سپس محلی را که می خواهید فایل خود را در آنجا ذخیره نمایید را مشخص کنید و دکمه Save را فشار دهید.

آشنایی بیشتر با ماهنامه و شماره های تماس جهت عضویت قطعی و ثابت ( مشترک ماهنامه شوید )

آشنایی با نحوه دانلود فایل های PDF

 
کلمات کلیدی دریافت نشریه i.t.p
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com