افتتاح مدرنترین واحد تولید خوراک دام، طیور و آبزیان ایران

 I.T.P: افتتاح با شکوه مدرنترین کارخانه تولید خوارک دام، طیور و آبزیان ایران که در قم تاسیس شده است، افتخاریست که شرکت آریا دان رشد مسبب آن شد.

دکتر سورن پزشکیان که بنبان گذار تولید کنسانتره طیور در ایران می باشد و قسمتی از تجربه صنعت تغذیه طیور ایران به شمار می آیند، عضو هیئت مدیره این شرکت مدرن بوده و با بیش از 30 سال تجریه در خصوص فعالیت در صنعت تغذیه طیور ایران به خبرنگار I.T.P گفت : صنعت تغذیه در صنعت مرغداری دائما در حال تغییر، پیشرفت و توسعه می باشد و ماشین آلاتی که امروزه در تولید خوراک دام و طیور به کار می رود با ماشین آلاتی که در 2 تا 10 سال گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است بسیار متفاوت شده از این رو این کارخانه با مدرنترین تکنولوژی موجود در دنیا و با پیشرفته ترین ماشین آلاتی که از آلمان وارد ایران شده است افتتاح گردیده و اکثریت کارشناسان فن، اذعان داشته اند که این کارخانه مدرنترین کارخانه موجود تهیه خوارک دام، طیور و آبزیان در کشور می باشد.
وی ادامه داد : توان تولید سالیانه این کارخانه 150 هزار تن می باشد که به صورت اشکال مختلف مانند پودر، کرامت و یا پلت و در فرمول های مختلف و متنوع و حتی سفارشی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی در سخنان خود اظهار داشت: برای اولین بار در ایران ، این کارخانه قادر است تا فرمول های مورد نیاز مرغداران گوشتی و نیمچه ای را که قصد تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک را دارند تهیه و در اختیار آنها قرار دهد.
یادآور می شود این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 26 هزار متر مربع در شهرک صنعتی شکوهیه قم ایجاد شده تا خوراک واحدهای صنعتی دام، طیور و آبزیان منطقه را تامین کند.
فیلم مراسم افتتاحیه و مصاحبه انجام شده با جناب آقای دکتر سورن پزشکیان تا 2 روز آینده در سایت تصویری موسسه I.T.P قابل مشاهده می باشد.

 شما می توانید عکس های تهیه شده در این مراسم را در زیر مشاهده نمایید:

 


 


 



 


 


 


 


 

 
نظرات شما
  •  

    حمید ذوالفقاری گفت : ۹۰/۰۹/۱۷

    سلام عرض تبریک افتخار ایران هستید موفق باشید
    مدیر فنی خوراک طیور . س

    پاسخ...
  •  

    هادی پرهیخته مدیر عامل شرکت تعاونی روستای روانسر.کرمتنشاه گفت : ۹۱/۰۲/۲۴

    با عرض سلام وخسته نباشی به تمام پرسنل وسهامداران شرکت با ارزوی مو فقیت روز افزونبرای تمامی دست اندرکاران شرکت..خدمتتان عرض نمایم شرکت روانسر در استان کرمانشاه که همواره به عنوان قطب کشاورزی در زمینه تولید غلات استان و حتی کشور بودههمه ساله در خرید گندم.جو.ذرت .فعالیت داشته که در سال گذشته 16000هزار تن گندم و 7000هزار تن جو با بهترین کیفیت خریداری نموده لذا شرکت با توجه به فصل برداشت غلات در اخرای خرداد ماه در شهرستان امادگی خود را جهت مشارکت در خرید گندم و جو بصورت کارمزدی با شرکت مذبور اعلام میدارد که قطعا این مشارکت در قیمت تمام شده محصولات فوق بسیار به صرفه و صلاح شرکت بوده.

    پاسخ...
  •  

    پیش بین گفت : ۹۱/۰۳/۰۵

    با عرض سلام امیدوارم موفق باشید

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۱/۰۳/۰۶

    البته اگر مرغدار یا دامداری باقی بمونه شما هم انشا.. محصولاتتونو خواهید فروخت

    پاسخ...
  •  

    سعید گفت : ۹۱/۰۳/۰۸

    با این اوضاع برای کی حالا می خواین دان بزنید..مرغداری نمونده

    پاسخ...
  •  

    پریسا محمدی گفت : ۹۱/۰۷/۲۳

    با سلام.من میخوام مرغ داری بزنم.آیا شهرک صنعتی اطراف تهران هست که قیمت زمینش مناسب باشه؟برای شروع باید از کجا شروع کنم؟
    با تشکر

    پاسخ...
  •  

    علی گفت : ۹۱/۱۱/۲۹

    سلام انشالله به امید خدا کارتان بخوبی وموفقیت پیش بره و اوناییم که هی نفوذ بد میزنن رو زیاد گرفتیشون نکنید همیشه نمیشه انسان کاراشو با یمشت حرفای رکیک عقب بندازه بقول دکتر همیشه تو هر کاری شروع اولین موفقیت واستارت همه موفقیتا هستش برایتان آرزوی موفقیت دارم پیروز ومنصور باشید.

    پاسخ...
  •  

    سجاد رضایی گفت : ۹۱/۱۲/۲۸

    سلام . از محصولاتتون راضی ام ولی از قیمتاتون نه .تو را خدا به فکر ما جوان ها هم باشین.با تشکر از همه کارکنان .سال خوبی را داشته باشین.

    پاسخ...
  •  

    محمد رامینه گفت : ۹۹/۰۱/۰۸

    سلام من تجربه چند سال کار در کنسانتره سازی و دارو سازی دارم و تمام دارو هارو می شناسم وآشناییت کامل دارم تمام مواد اولیه کنسانتره و تمام داروهایی که تو مکمل ویتامینها ترکیب میشه و جهت همکاری خواستم اگر بشه با شما همکاری کنم برای جذب نیروی تولید راننده لیفتراک هم هستم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com