هر زنبور عسل قادر به حمل چند دانه گرده است؟
یک کارشناس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت:‌ از گرده گل به‌عنوان یک غذای خارق‌العاده با ارزش غذایی زیاد، انرژی فراوان و تأمین‌کننده سلامتی یاد شده است.
 
الزام در رتبه‌بندی و بسته‌بندی بهداشتی تخم‌مرغ
غلامرضا توکلی - مدیر کل دامپزشکی استان البرز - اظهار داشت: اجرای طرح ارتقای کیفیت تخم‌مرغ در استان البرز در حال اجرا است و عرضه تخم مرغ باید به‌صورت بسته‌بندی صورت پذیرد.
 
بخش دولتی برای صادرات و خرید حمایتی از دامداران کشور برنامه بدهد
رییس شورای تامین دام زنده کشور گفت:صنعت دام به تصمیم اجرایی نیاز دارد؛ یعنی دولت باید ایامی برای صادرات یا خرید حمایتی اعلام کند که دامدار بداند در چنین فصولی دام را می خرند و به تولید خود بپردازد.
 
خواص شگفت آور نفرت انگیز ترین بخش مرغ
ناصر رضایی‌پور دبیر انجمن علمی طب سنتی ایران در خصوص خواص پای مرغ در طب ایرانی اظهار کرد: پای مرغ از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار است که معمولا اکثر افراد از آن بی خبر هستند و تمایلی برای مصرف این ماده غذایی ندارند.
 
چرا باید گوشت شترمرغ بخوریم
گوشت شترمرغ یکی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است
 
تشخیص جنسیت جوجه شترمرغ
شما با دانلود این فایل 5 صفحه ای به اطلاعاتی در خصوص تشخیص جنسیت شترمرغ دست خواهید یافت - سرفصل های این فایل به شرح ذیل است :
 
چگونه بفهمم که جوجه ام نر است یا ماده ؟
یک جوجۀ کوچک جوجه مرغ و یا جوجه خروس (cockerel) است. معمولاً از 4 تا 17 هفتگی را سن نوجوانی پرنده می دانند. جوجه ها را از روز 1 تا 18 هفتگی یا تا اولین تخم گذاری، با جیرۀ پیش دان و به دنبال آن با خوراک مخصوص مرغ تخم گذار تغذیه کنید.
 

بیشتر

Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com